کد خبر : 1832696 | 18 تیر 1401 ساعت 11:44 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

شباب الاهلی به دنبال برترین گلزن لیگ عربستان

عمر السومة با قایدی و احمد نور هم‌تیمی می‎‌شود؟

رسانه های سعودی از احتمال پیوستن عمر السومة مهاجم سوری الاهلی به تیم شباب الاهلی خبر می دهند اما اماراتی ها با دیده تردید به این شایعه نگاه می کنند.

عمر السومة با قایدی و احمد نور هم‌تیمی می‎‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت الکترونیکی الوفد عربستان مدعی شد که عمر السومة با تیم شباب الاهلی مذاکراتی داشته که احتمال توافق طرفین نیز وجود دارد. اما دبی الریاضیة امارات این خبر را رد می کند.

رسانه الوفد عربستان به نقل از برخی صفحات خبری و روزنامه های سعودی مدعی شد در صورتی که پیشنهاد خوبی از شباب الاهلی به دست عمر السومة برسد، این بازیکن تمایل دارد با پیشنهادی قرضی راهی لیگ امارات شود.

اما دبی الریاضیة در این خصوص نوشت: طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر موافقت عمر السومة بهترین گلزن الاهلی عربستان با پیشنهاد شباب الاهلی به گوش می رسید.

گزارش ها حاکی از آن است که السومة شرط کرده است که حضور او در جمع شوالیه های سرخ به صورت قرضی و برای یک فصل باشد که در صورت صعود دوباره الاهلی عربستان به لیگ دسته یک، به آن تیم سعودی بازگردد.

دو دلیل اصلی وجود دارد که اخبار و شایعات تأیید نشده مربوط به تمایل شوالیه های سرخ برای عقد قرارداد با السومة به دور از واقعیت باشد و این بازیکن راهی لیگ امارات نشود. مهمترین این دلایل افت کیفی عمر السومة در فصل گذشته است جایی که او تنها 11 گل برای الاهلی به ثمر رساند.

1665424

السومة حتی در ترکیب تیم ملی سوریه نیز ضعیف ظاهر شده تا جایی که هواداران سوری در دیدار برابر امارات، این بازیکن را هو کردند. جایی که با حذف سوریه، این بازیکن از بازی های ملی خداحافظی کرد.

در مورد دلیل دوم نیز باید به سن بالای السومة اشاره کرد و بعید است شباب الاهلی بازیکنی که از مرز 33 سالگی عبور کرده را به خدمت بگیرد. در ترکیب شوالیه های سرخ، بازیکنانی مانند همچون یوسف جابر 37 ساله، ولید عباس 36 ساله و حمدان الکمالی 33 ساله حضور دارند و این تیم در صدد جذب بازیکنان جوان است.

در صورت حضور عمر السومة در شباب الاهلی، خط حمله این تیم در کنار مهدی قایدی جذاب تر خواهد شد. وینگر بوشهری در جمع شوالیه های سرخ ماندگار شد و به همراه احمد نوراللهی زیر نظر لئوناردو ژاردیم به کار خود در این تیم اماراتی ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها