کد خبر : 1832746 | 18 تیر 1401 ساعت 16:01 | 11.8K بازدید | 10 دیدگاه

کلوپ: در بازی با بنفیکا عاشق نونیز شدم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید در دیدار این تیم برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان فصل گذشته به بازی داروین نونیز علاقمند شده است.

کلوپ: در بازی با بنفیکا عاشق نونیز شدم

به گزارش "ورزش سه"، نونیز یکی از خریدهای جذاب این فصل لیگ برتر بود که با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو از بنفیکا به لیورپول ملحق شد. 
این انتقال جنجال زیادی را با توجه به مبلغ بالای آن به همراه داشت اما هواداران لیورپول از جذب این مهاجم اروگوئه‌ای ابراز خوشحالی بسیاری کردند. 
کلوپ حالا فاش کرده که از بازی لیورپول برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان فصل گذشته علاقه زیادی به عملکرد این بازیکن پیدا کرده و از مدیران لیورپول خواسته که برای جذب او اقدام کنند. 

1722351
این مربی آلمانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول اظهار داشت:« وقتی او در لیگ قهرمانان برابر ما بازی کرد، به شدت تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفتم. وقتی شما برای بازی با بنفیکا آماده می‌شوید حتی سایز کفش بازیکنان این تیم را هم می‌دانید. ما همه چیز را درباره حریف می‌دانستیم و از کیفیت داروین هم با خبر بودیم.»
او درباره عملکرد این بازیکن در دیدار برابر لیورپول گفت:« معلوم نبود که او بازی کند چون تازه از بازی ملی برگشته بود، در بازی اول اینطور بود. از همان اول مشخص بود که او واقعا بازیکن خوبی است اما دیدن بازی او از نزدیک لذت دیگری داشت و واقعا روی ما تاثیر گذاشت.» 
کلوپ درباره علاقه‌ای به نونیز اضافه کرد:« قدرت و تکنیک ترکیبی او، اشتیاق، حرکات هوشمندانه و مشکلاتی که برای ما ایجاد کرد. ما در همان دو بازی عاشق او شدیم. او یک بازیکن هجومی و جذاب اهل آمریکای جنوبی است!»

دیدگاه‌ها