کد خبر : 1832761 | 18 تیر 1401 ساعت 18:12 | 31.8K بازدید | 6 دیدگاه

اولین مصاحبه دی ماریا پس از انتقال به یوونتوس

در رئال هم 22 می‌پوشیدم؛ یووه بهترین در ایتالیاست

آنخل دی ماریا یوونتوس را بهترین باشگاه ایتالیا دانست و از دلیل انتخاب شماره 22 گفت.

در رئال هم 22 می‌پوشیدم؛ یووه بهترین در ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که انتقال آنخل دی ماریا به یوونتوس قطعی شد. پس از هفت سال بازی در پی اس جی، دی ماریا از این پس برای یوونتوس بازی خواهد کرد. او دو روز پیش وارد تورین شد و تست های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت.

1726131

دی ماریا پس از عقد قرارداد یک ساله با یووه گفت:« برای من این یک قدم بزرگ است. بسیار خوشحالم و از لحظه ای که به یوونتوس پاسخ مثبت دادم، خانواده ام از این تصمیم حمایت کردند و این بسیار خوشحالم کرد.»

ستاره 34 ساله آرژانتینی در ادامه گفت:« همیشه برای بهترین تیم های هر کشور بازی کرده ام و یوونتوس هم بهترین باشگاه فوتبال ایتالیاست. می دانم که دو سال است یووه نتوانسته فاتح سری آ شود ولی این خود یک انگیزه بزرگ برای من و همه تیم است. پیشنهاد بازی برای یووه فرصت خوبی بود که نصیبم شد و از آن استفاده کردم.»

1726132

دی ماریا پیراهن شماره 22 یووه را نیز به تن خواهد کرد:« بله، در رئال مادرید 22 می پوشیدم و با همین شماره فاتح لیگ قهرمانان در سال 2014 شدم. این شماره در یووه خالی بود و حس خوبی نیز به آن داشتم.»

دی ماریا در پایان گفت:« قول می دهم در زمین همه توانم را بگذارم. با فداکاری و تعهد می توان به موفقیت رسید و می خواهم از لحاظ فیزیکی و ذهنی، هر چه دارم را برای رسیدن یووه به موفقیت بگذارم. در هر تیمی که بودم، همین کار را انجام داده ام.»

دیدگاه‌ها