کد خبر : 1832762 | 18 تیر 1401 ساعت 17:55 | 52.4K بازدید | 38 دیدگاه

انگیزه‌های متفاوت شهباززاده در اولین تمرین استقلال(عکس)

آقای گل سابق فوتبال ایران در نخستین جلسه تمرینی تیم جدیدش با اهدافی خاص حاضر شد.

 انگیزه‌های متفاوت شهباززاده در اولین تمرین استقلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه" سرانجام انتظارات هواداران استقلال برای دیدن تصاویر بازیکنان جدیدشان روی خروجی رسانه‌های باشگاه به سر رسید.
سجاد شهباززاده، مهاجم فصول گذشته سپاهان که پیش از این در دو مقطع سابقه پوشیدن پیراهن آبی را در کارنامه داشت، یکی از همین بازیکنان بود. مهاجم اردبیلی فوتبال ایران که بعد از سه فصل موفق در سپاهان، در انتقالی جذاب راه تهران را در پیش گرفت و برخلاف انتظارات و شایعات که او را یکی از خریدهای پرسپولیس معرفی می‌کردند، به عنوان اولین خرید جدید آبی‌ها، به استقلال پیوست.
شهباززاده که فصل گذشته در کنار مغانلو نمایش قابل قبولی داشت و با وجود بازی کردن به عنوان مهاجم سایه و در فاصله‌ای دورتر از دروازه، توانست آمار خوبی را از خود برجای بگذارد، امیدوار است تا در لیگ بیست و دوم بتواند رضایت هواداران و کادرفنی استقلال جلب کند. فصلی که می‌تواند به نقطه‌ی عطف کارنامه شهباززاده در دوران حضورش در فوتبال ایران تبدیل شود.
سجاد حالا در اولین جلسه تمرینی استقلال با انگیزه‌های فراوانی حاضر شده و تلاش خواهد کرد تا از همین دیدار اول، قابلیت‌های خودش را در برابر کادر پرتغالی استقلال به نمایش بگذارد.

1726152

دیدگاه‌ها