کد خبر : 1832787 | 18 تیر 1401 ساعت 21:20 | 13.2K بازدید | 7 دیدگاه

یورگن کلوپ:

مانه رفتنی بود؛ کدام تیم صلاح را از دست می‌دهد؟

سرمربی لیورپول بسیار خوشحال است که محمد صلاح قراردادش را تمدید کرد.

مانه رفتنی بود؛ کدام تیم صلاح را از دست می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در فصلی که گذشت با لیورپول نتایج تقریبا خوبی کسب کرد و با این تیم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره را به‌دست آورد. او البته در فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر مغلوب رئال و منچسترسیتی شد.

1722757

کلوپ بعد از پایان تعطیلات به لیورپول برگشته است تا تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد. او در گفت‌وگویی که با سایت رسمی باشگاه داشت، درباره مسائل زیادی سخن به میان آورد. کلوپ درباره فصل قبل گفت:« ما فصل بسیار خوبی داشتیم هر چند که پایان خوشحال کننده‌ای را تجربه نکردیم و نتوانستیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کنیم. البته از عملکرد تیم در مجموع راضی بودم و اکنون هم خوشحالم که دوباره برگشته‌ایم تا تمرینات را آغاز کنیم.»

کلوپ درباره جدایی دیووک اوریگی و سادیو مانه گفت:« اوریگی با وجود آنکه کمتر در ترکیب اصلی بازی کرد اما اسطوره لیورپول باقی خواهد ماند. ما لحظات فراموش نکردنی با هم داشتیم از جمله گل او برابر نیوکاسل و یا گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و یا گلزنی برابر اورتون. برای او بهترین‌ها را در میلان آرزو می‌کنم. اما درباره سادیو مانه هم می‌توانم بگویم که او چه بازیکن باکیفیت و در کلاس جهانی‌ای بود. مدیر برنامه‌های مانه به‌صراحت اعلام کرد که او دوست دارد راهی بایرن مونیخ شود و چالش جدیدی را تجربه کند. ما هم با این جدایی موافقت کردیم. مانه یکی از اسطوره‌ها و بزرگان تاریخ لیورپول است. خوشحالیم که او راهی باشگاهی شد که دوست داشت در آن بازی کند.»

1721852

سرمربی لیورپول درباره تمدید قرارداد محمد صلاح گفت:« می‌دانستم که صلاح تمدید خواهد کرد. کاملا روشن بود که او دوست دارد در تیم بماند. من با او صحبت کرده بودم و همه چیز روشن بود. خوشحالیم که صلاح در تیم باقی ماند. او یک بازیکن در کلاس بالای جهانی است. تصور کنید که اکنون صلاح در تیم دیگری بود و ما می‌خواستیم که او را جذب کنیم. قطعا این غیر ممکن بود و هیچ تیمی چنین بازیکنی را از دست نمی‌دهد. پس باید خوشحال باشیم که او را در اختیار داریم. صلاح رکوردهای را در لیورپول به نام خود ثبت کرده است که بازیکن دیگری نمی‌تواند آنها را تکرار کند.»

دیدگاه‌ها