کد خبر : 1832799 | 18 تیر 1401 ساعت 22:20 | 35.5K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش؛

قلم قرمز روی نام 4 بازیکن؛ کونته آنها را نمی‌خواهد

فهرست تاتنهام برای تور کره جنوبی اعلام شد و نام 4 بازیکن در آن دیده نمی‌شود. همگی باید به دنبال تیمی جدید برای خود باشند.

قلم قرمز روی نام 4 بازیکن؛ کونته آنها را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، فهرست تیمش برای تور پیش فصل کره جنوبی را اعلام کرد؛ این تیم امشب راهی خاور دور می شود. خریدهای جدید، فریزر فورستر، ایوان پریسیچ، ایو بیسوما و ریچارلیسون در فهرست قرار دارند اما جایی برای کلمنت لنگله، نیست چرا که به تازگی جذب شده و مدارک او برای این سفر کامل نبود.

1726207

 لنگله تنها بازیکنی نیست که تور را از دست می دهد و پنج نفر دیگر از تیم اصلی نیز به این سفر نمی روند. جو رودن به دلیل بیماری غایب است و سرخیو رگیلون، تانگوی اندومبله، جیوانی لو سلسو و هری وینکز بازیکنان سرشناسی هستند که به آماده‌سازی پیش فصل خود در کمپ تمرینی ادامه خواهند داد. به نظر می رسد تصمیم کونته برای خارج کردن نام این 4 بازیکن، پیامی صریح است مبنی بر اینکه آنها بخشی از برنامه های او برای فصل پیش رو نیستند. 

1542867

تاتنهام در تورهای پیش‌فصل قبلی‌ خود، فرصت‌های زیادی را در اختیار جوانان قرار می داد. جاش کیلی، چارلی سایرز و مالاچی فاگان والکات، جوانانی هستند که در این سفر تاتنهام را همراهی می کنند. برایان خیل و پاپ ماتار سار نیز پس از اتمام قراردادهای قرضی خود در والنسیا و متز، فرصتی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن کونته و کادرفنی او خواهند داشت.

اولین بازی تاتنهام عصر چهارشنبه مقابل تیم منتخب لیگ کره برگزار می‌شود. قبل از شروع لیگ، بازی برابر رنجرز، رم و سویا نیز برای تاتنهام پیش بینی شده است.

دیدگاه‌ها