کد خبر : 1832829 | 19 تیر 1401 ساعت 09:23 | 45.7K بازدید | 13 دیدگاه

جنجال گتوزو در اسپانیا؛ سیگار کشیدن در تمرین (عکس)

انتشار تصاویری از سیگار کشیدن جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، در تمرینات این تیم حاشیه‌ساز شده است.

جنجال گتوزو در اسپانیا؛ سیگار کشیدن در تمرین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گتوزو پس از مدتی دوری از دنیای فوتبال و مربیگری، چند هفته قبل با قبول هدایت والنسیا بار دیگر به این عرصه برگشت. 
این اسطوره فوتبال ایتالیا و میلان در طول دوران حضورش در دنیای فوتبال و زمانی که در زمین بازی حضور داشت همیشه به رفتارهای جنجالی معروف بود و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد. 
این روند در طول دوران حضور او روی نیمکت تیم‌هایی که در سری A عهده‌دار هدایت آن‌ها بود نیز ادامه داشت؛ به نظر می‌رسد که حالا نوبت به اسپانیا و لالیگا رسیده است. 
ویدیوی منتشر شده از تمرینات تیم والنسیا نشان می‌دهد که گتوزو در حالی که مشغول کشیدن سیگار است، حرکات بازیکنان جدیدش را در تمرینات پیش فصل زیر نظر دارد. این اقدام برای او دردسرساز شده چراکه بسیاری باور دارند که چنین کاری در تمرینات و پخش تصاویر آن می‌تواند الگوی بدی برای بازیکنان و هواداران جوان و کم سن و سال باشد. 

1726253
با این حال، این مربی ایتالیایی و یا مدیران باشگاه والنسیا هنوز هیچ واکنشی به این موضوع و انتقادهای مطرح شده نشان نداده‌اند. 
گتوزو، پیش از این هدایت تیم‌هایی چون سینو، پالرمو، کرته و پیزا را برعهده داشته و در سال 2017 به عنوان مربی میلان انتخاب شد. او دو فصل روی نیمکت تیم محبوبش حضور داشت و پس از این که به همراهی با آنها پایان داد، به ناپولی رفت و موفق شد با این تیم قهرمانی در کوپا ایتالیای 2020 را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها