کد خبر : 1832836 | 19 تیر 1401 ساعت 10:37 | 6.6K بازدید | 7 دیدگاه

بوفون: یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی فصل بعد است

جانلوییجی بوفون، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که این تیم مدعی اصلی قهرمانی فصل آینده سری A است.

بوفون: یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی فصل بعد است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دو فصل اخیر شرایط چندان خوبی را سپری نکرده و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اکتفا کرده است. 
این تیم که پیش از آن موفق شده بود قهرمان بلامنازع لیگ ایتالیا باشد و قهرمانی خود در این رقابت‌ها را به صورت متوالی تکرار کند، سال گذشته به قرار گرفتن در رده چهارم جدول رضایت داد. این در حالی بود که آنها یک فصل قبل از آن هم در هفته پایانی موفق شده بودند جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورند.
با این حال مدیران یوونتوس امیدوار هستند که با تقویت این تیم و با ادامه حضور مکس آلگری بتوانند شرایط را تغییردهند و به نظر می‌رسد که بوفون نیز با آنها هم‌نظر است. 

1689139
این دروازه‌بان فعلی پارما در گفتگو با روزنامه ایتالیایی لااستمپا اظهار داشت:«من یوونتوس و اینتر را کمی جلوتر از هر تیم دیگری که در رقابت‌های لیگ ایتالیا حضور دارد می‌بینم. به نظرم یوونتوس حتی از اینتر هم کمی جلوتر است.»
او با اشاره به شرایط میلان برای دفاع از عنوان قهرمانی گفت:«من فکر می‌کنم که میلان درست پشت سر این دو تیم قرار دارد. هرچند فصل گذشته هم احساس می‌کردم که آنها از همین شرایط برخوردار هستند اما در نهایت موفق شدند با تمام وجود رقابت کرده و جام قهرمانی را به دست آورند.»
یوونتوس و اینتر در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر مربی‌هایشان را جذب کنند تا آماده رقابت جدی و جذاب برای فصل آینده لیگ ایتالیا باشند.

دیدگاه‌ها