کد خبر : 1832853 | 19 تیر 1401 ساعت 11:43 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

تغییرات در یووه؛ شماره کیه‌زا به دی‌ماریا رسید

شماره پیراهن آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، پس از پیوستن به این تیم مشخص شد.

تغییرات در یووه؛ شماره کیه‌زا به دی‌ماریا رسید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دی‌ماریا با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او تصمیم گرفت که با جدایی از این تیم به یوونتوس ملحق شود. 
صحبت‌های زیادی درباره مقصد احتمالی این ستاره آرژانتینی به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که او علاقه زیادی به حضور در نوکمپ و به تن کردن پیراهن بارسا دارد اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که راهی تورین شده و فصل آینده در تیم تحت هدایت مکس آلگری به میدان برود. 
حالا باشگاه یوونتوس اعلام کرده که دی‌ماریا قرار است از فصل آینده با پیراهن شماره 22 به میدان برود. این شماره پیش از این به فدریکو کیه‌زا تعلق داشت که در حال حاضر مصدوم است و قادر به همراهی تیمش نیست.

1719828


بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که این بازیکن ایتالیایی قرار است فصل آینده و پس از بازگشت از مصدومیت با پیراهن شماره 7 به میدان برود و به همین دلیل حاضر شده شماره خودش را در اختیار دی‌ماریا قرار دهد.
پیراهن شماره 7 یوونتوس پس از جدایی کریستیانو رونالدو در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستان گذشته خالی بود تا این که دوشان ولاهوویچ در ژانویه به این تیم اضافه شد و این شماره را انتخاب کرد. 
با این حال، او دوست دارد پیراهن شماره 9 یوونتوس را به تن داشته باشد و آماده است تا شماره 7 را در اختیار کیه‌زا قرار دهد. 
پل پوگبا نیز قرار است با پیراهن شماره 10 که پیش از این نیز در آخرین فصل حضورش در یوونتوس در اختیار او قرار داشت به میدان برود.

دیدگاه‌ها