کد خبر : 1832861 | 19 تیر 1401 ساعت 12:20 | 8.5K بازدید | 11 دیدگاه

نمی‌توانم برای شروع فصل جدید صبر کنم

صیادمنش: می‌خواهم رویایم را در جام‌جهانی محقق کنم

مهاجم ایرانی هال سیتی می گوید که اطمینان دارد فصل جدید برای او نسبت به فصل قبل بهتر خواهد بود.

صیادمنش: می‌خواهم رویایم را در جام‌جهانی محقق کنم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و پس از کش و قوس فراوان در نهایت قرارداد اللهیار صیادمنش با باشگاه هال سیتی دائمی شد تا این بازیکن پس از سه انتقال قرضی، سرانجام از فنرباغچه جدا شده و به فوتبالش در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس ادامه دهد.

این مهاجم ایرانی پس از عقد قرارداد 4 ساله با هال سیتی در نخستین مصاحبه تصویری با دوربین باشگاه هال سیتی درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت و گفت که نسبت به آینده‌اش در این تیم خوشبین است.

صیادمنش گفت: بسیار خوشحالم که دوباره اینجا هستم. 6 ماه اخیر برای من فوق‌العاده بود و تجربه خوبی کسب کردم. اینجا واقعا راضی بودم و برای همین است که اکنون دوباره اینجا هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

اللهیار در ارزیابی عملکردش در ترکیب هال‌سیتی طی فصل گذشته اظهار داشت: 6 ماه گذشته برای من با کسب تجربیات بسیار خوب همراه بود. در آن مدت من به خوبی توانستم خودم را با تیم، لیگ، جو بازی‌‌ها و ورزشگاه هماهنگ کنم. بنابراین امیدوارم، در واقع مطمئنم که در این فصل حتی بهتر از فصل گذشته هم خواهم بود.

1726314

بازیکن ایرانی هال‌سیتی افزود: یادم هست روز اول حضورم در استادیوم ام‌کی‌ام به هواداران گفتم که بی‌صبرانه منتظر بازی در حضور آنها هستم. اکنون دوباره می‌خواهم همان جمله را بگویم؛ من واقعا نمی‌توانم برای شروع فصل جدید صبر کنم و امیدوارم که در فصل جدید گل‌های فراوانی به ثمر برسانم.

صیادمنش درباره خریدهای تابستان هال‌سیتی از جمله اوزان توفان که در تیم فنرباغچه ترکیه هم‌تیمی‌اش بود، عنوان کرد: او بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. اول از همه ما باید روی کار تیمی تمرکز کنیم. این فصل ما بازیکنان خوبی آورده‌ایم و من واقعا منتظر شروع مسابقات هستم. من هم می‌خواهم به تیم کمک کنم و برای من خیلی مهم است که انتظارات تیم را برآورده کنم. مطمئن باشید که وقتی به میدان بروم با صد درصد توانم بازی خواهم کرد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان درباره جام جهانی 2022 قطر هم عنوان کرد: ما در قطر سه بازی مهم برابر انگلیس، آمریکا و ولز داریم. من هم می‌خواهم تمام تلاشم را انجام دهم که در آن رقابت‌ها بازی و رویایم را محقق کنم.

دیدگاه‌ها