کد خبر : 1832896 | 19 تیر 1401 ساعت 15:49 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

ناراحتی ونگر از بازنشستگی زودهنگام ویلشر

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد از اینکه جک ویلشر، ستاره سابق توپچی‌ها، خیلی زود از فوتبال خداحافظی کرد، ناراحت است.

ناراحتی ونگر از بازنشستگی زودهنگام ویلشر

به گزارش "ورزش سه"، جک ویلشر که زمانی به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال انگلیس شناخته می شد، روز جمعه در 30 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.
او در سال 2008 و زمانی که تنها 16 سال داشت، نامی برای خود دست و پا کرد و با تحسین های زیادی مواجه شد اما مصدومیت های پیاپی باعث شد تا او خیلی زود به حاشیه برود و در نهایت از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
ونگر که در بیشتر سال‌های بازی ویلشر، هدایت او را در آرسنال برعهده داشت، به اسکای اسپورت گفت:" این لحظه ناراحت کننده ای برای من است زیرا جک بازیکنی استثنایی است. 

1726373

او شجاع بود، بااستعداد بود، او از کسی نمی‌ترسید و به همین دلیل بود که ما فکر کردیم که او می تواند از سنین خیلی پایین کار را شروع کند. از همان زمان بود که او نشان داد می تواند یکی از بازیکنان اصلی تیم باشد."
ویلشر در فصل 12-2011 دچار مصدومیتی شد که بیشتر سال های بعدی را با آن دست به گریبان بود و در نهایت در سال 2018 راهی وستهام شد اما در این تیم هم در طول دو فصل تنها 18 بازی انجام داد. او سپس به بورنموث منتقل شد و در نهایت با پیراهن باشگاه دانمارکی آرهوس از فوتبال خداحافظی کرد.
 

دیدگاه‌ها