کد خبر : 1832919 | 19 تیر 1401 ساعت 18:15 | 43.9K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی با حسینی گلزن‌تر می‌شود!(عکس)

مهاجم جوان پیکان دوباره زیر نظر سرمربی سابق خود مشغول تمرین است.

حسینی با حسینی گلزن‌تر می‌شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال پیکان در حالی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد که خط حمله این تیم با یک تغییر نسبت به فصل قبل بهتر شده و یک مهاجم جوان که سابقه کار با سید مجتبی حسینی را دارد، در جمع شاگردان او دیده می‌شود.

ساسان حسینی که پس از تجربه یک فصل حضور در فولاد خوزستان تصمیم به عدم تمدید قرارداد با این باشگاه گرفت و پیکان را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد، این روزها با انگیزه مضاعفی تمرین می‌کند تا بتواند دوباره به‌عنوان یکی از برترین گلزنان لیگ برتر خود را معرفی کند و مثل لیگ بیستم دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد.

1726405

این مهاجم جوان که سابقه کار در پارس جنوبی و آلومینیوم اراک را نیز دارد، دو سال قبل نمایش درخشانی در نفت مسجدسلیمان زیر نظر مجتبی حسینی داشت و ۸ گل در سن ۲۱ سالگی به ثمر رساند و حالا با پیوستن به پیکان امیدوار است دوباره شرایط خوب خود را زیر نظر سرمربی محبوب‌اش پیدا کند و بدرخشد.

حسینی فصل گذشته پشت سر لوسیانو پریرا در فولاد خوزستان بود و به طبع کمتر به او بازی می‌رسید، اما با این وجود یک گل سه امتیازی مقابل پیکان به ثمر رساند که حالا با پیوستن به همین تیم، به دنبال تداوم روند خوب دو سال قبل است.

1726406

دیدگاه‌ها