کد خبر : 1832930 | 19 تیر 1401 ساعت 20:55 | 62.7K بازدید | 12 دیدگاه

منتظر روزهای درخشانی باشید

معارفه زوج ترسناک؛ رونمایی سیتی از هالند و آلوارز(عکس)

منچسترسیتی امروز رسما از سه خرید تابستانی خود رونمایی کرد. ارلینگ هالند و جولیان آلوارز نیز برای هواداران صحبت کردند.

معارفه زوج ترسناک؛ رونمایی سیتی از هالند و آلوارز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جشن بزرگ سیتی در حضور هزاران هوادار تیم برگزار شد و سه بازیکن جدید سیتیزن ها روی سکو رفته و صحبت کردند.

 منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2022 تا به اینجا چهار خرید داشته؛ اشتفان اورتگا، جولیان آلوارز، ارلینگ هالند و کالوین فیلیپس. فیلیپس به دلیل بیماری در این مراسم حضور نداشت. 

1726422
1726427
1726424

هالند پیراهن شماره 9 و آلوارز نیز پیراهن شماره 19 را به تن خواهند کرد. آلوارز پس از درخشش در ریورپلاته بود که جذب سیتی شد و قرار است کنار ارلینگ هالند، زوج خط حمله ترسناکی را تشکیل دهند.

1726423
1726425

جولیان آلوارز در شروع صحبت هایش گفت:« در سال های اخیر سیتی بازیکنان آرژانتینی بزرگی در اختیار داشته؛ به اینجا آمده ام تا داستان خودم را بنویسم. آماده ام به سیتی برای رسیدن به بالاترین سطح و ادامه موفقیتش کمک کنم. با آرژانتینی های سابق سیتی، اوتامندی، کابایرو، آگوئرو و کسانی که قبلاً اینجا بودند صحبت کرده ام. آن ها در مورد تیم، روش های تمرین و سرمربی چیزهایی به من گفتند و توصیه هایی برای من داشتند.»

1726426

شماره پیراهن:« در واقع شماره پیراهن اهمیتی ندارد، من همیشه 9 پوشیده ام اما فقط می خواهم بازی کنم و شماره پیراهن مهم نیست. شماره 19 هم شماره ای است که دوست دارم، برای من مهم است زیرا روز تولد مادربزرگم است.»

1726432
1726431

بازی کنار هالند:« او بازیکن فوق العاده ای است و این را قبلاً نشان داده است. او همیشه گلزنی می کند. نباید روی چیزی غیر از توانایی های خودم تمرکز کنم. می خواهم روی خودم تمرکز کرده و سخت در تمرینات کار کنم و وقتی فرصت بازی داشتم، بهترین عملکردم را داشته باشم.»

1726428

ارلینگ هالند نیز گفت:«  این چالش بزرگی است، کشوری جدید، لیگ جدید، سرمربی جدید. می دانم انتقال به باشگاهی جدید چگونه است. قبلاً چند بار این کار را انجام داده ام و بی صبرانه منتظر شروع کارم هستم. من زیاد لبخند می زند، زیاد کار می کنم و امیدوارم از بازی کردن هم زیاد لذت ببرم. امیدوارم کیفیت بیشتری را بتوانم اضافه کنم. من می خواهم لذت ببرم و وقتی لذت می برم که گل های بیشتری بزنم. امیدوارم زیاد لبخند بزنم.»

1726433

هالند ادامه داد:« مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان سال گذشته بازی کردم. شما بازی آن ها را در تلویزیون مشاهده می کنید و سپس وقتی مقابلشان قرار می گیرید، همه چیز کاملاً متفاوت است. من برای 25 دقیقه هیچ لمس توپی نداشتم و با خود فکر می کردم، گوندوگان لطفاً دست از تیکی تاکا بازی کردن بردار! نحوه بازی آن ها و موقعیت سازی شان، در سطحی کاملاً متفاوت است. این همان چیزی است که می خواستم بخشی از آن باشم.»

1726421

صحبت با پپ گواردیولا:«  از زمان حضور پپ در این تیم از سال 2016، بازی های منچسترسیتی را تماشا می کنم و دقیقاً می دانم آن ها چگونه بازی می کنند. پیش از صحبت با او، چیزهای زیادی از سیتی و شکل بازی تیم می دانستم.»

بازی کنار فودن و آلوارز:« همه چیز در مورد این است که خودم باشم و در داخل و خارج از زمین با بازیکنان ارتباط برقرار کنم تا یکدیگر را بشناسیم. سعی می کنم چیزی را خلق کنم. این کار را در سالزبورگ و دورتموند انجام دادم. ما با هم تمرین می کنیم و یکدیگر را می شناسیم. در دورتموند این مسئله با سانچو خیلی خوب پیش رفت و یک دقیقه پس از اولین بازی ام، او به من پاس گل داد. همه چیز در مورد شناخت خوب یکدیگر است تا در بالاترین سطح بازی کنیم. اطمینان دارم که روزهای درخشانی کنار هم رقم خواهیم زد.»

دیدگاه‌ها