کد خبر : 1832950 | 20 تیر 1401 ساعت 01:13 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

لیندلوف:

بازیکنان یونایتد از کار با تن‌هاخ هیجان‌زده‌اند

ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد، اعلام کرد که از کار زیر نظر اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، هیجان زده است.

بازیکنان یونایتد از کار با تن‌هاخ هیجان‌زده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل ناامیدکننده زیر نظر اوله گنار سولسشر و رالف رانگنیک که با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول لیگ برتر به پایان رسید، منچستریونایتد برای فصل جدید تن هاخ هلندی را به خدمت گرفت.
هرچند عدم فعالیت مناسب در بازار نقل و انتقالات، باعث نارضایتی بعضی بازیکنان از جمله کریس رونالدو شده اما در این بین لیندلوف تنها به دورنمای کار زیر نظر تن هاخ فکر می کند.
او به ESPN گفت:" فکر می کنم همه تلاش می کنند تا به پیش رو نگاه کنند و همه از کار با مربی جدید و یاد گرفتن سبک بازی اش هیجان زده هستند. فکر نمی کنم که بخواهیم به عقب نگاه کنیم. ما می خواهیم به جلو نگاه کنیم و سعی می کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

1716139

جلسات تمرینی واقعا تغییر کرده است. او از روز اول توضیح داد که از ما چه می خواهد. او در توجه به جزئیات بسیار خوب است و این بزرگترین تغییر است.
او سبک بازی خودش را دارد و می خواهد تا آنها را در تیم اعمال کند. ما خیلی صحبت کردیم و چیزهای متفاوتی را امتحان کرده ایم. تا به حال همه چیز خیلی خیلی خوب بوده است.
نمی خواهم بگویم که فهرستی از قوانین وجود دارد اما او انتظار زیادی از ما دارد، هم داخل زمین و هم خارج زمین. همه ما حرفه ای هستیم، بنابراین مشکلی وجود ندارد."
 

دیدگاه‌ها