کد خبر : 1832955 | 20 تیر 1401 ساعت 08:26 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

مأموریت جذب مهاجم PSG با اور بانگا

الشباب جدیدترین مشتری مائورو ایکاردی!

تیم فوتبال الشباب عربستان قصد دارد تا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، مائورو ایکاردی را به خدمت بگیرد.

الشباب جدیدترین مشتری مائورو ایکاردی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن قصد دارد تا برای فصل آینده 11 بازیکن خود را کنار بگذارد. نفراتی همچون واینالدوم، مائورو ایکاردی، آندر هررا و... در لیست فروش PSG حضور دارند و اکنون تیم متمول عربستانی قصد دارد تا ستاره آرژانتینی پاریسی ها را به خدمت بگیرد.

رودی گالتی خبرنگار اسکای اسپورت با انتشار توئیتی نوشت: الشباب برای به دست آوردن مائورو ایکاردی در حال مذاکره با پاری سن ژرمن است. اولین تماس ها با اطرافیان این مهاجم از قبل آغاز شده است.

این خبرنگار مدعی شد که هموطن این بازیکن قصد دارد او را به حضور در عربستان راضی کند. گالتی در ادامه نوشت: اور بانگا بازیکن آرژانتینی الشباب در حال مذاکره با ایکاردی است تا او را متقاعد کند که این پیشنهاد را بپذیرد.

بخش ورزشی روزنامه الیوم عربستان نیز با انتشار این خبر از مذاکرات الشباب با مهاجم آرژانتینی خبر داد تا مشخص شود اخبار منتشر شده، جدی تر از یک شایعه رسانه ای است.

این در حالی است که الشباب چند روز پیش گزگوژ کریچوویاک کاپیتان تیم ملی لهستان و همچنین کیم سئون گیو سنگربان شماره یک تیم ملی کره جنوبی را به خدمت گرفته بود و به دنبال توافق با کیک ستین سرمربی سابق بارسلونا بود که مذاکرات طرفین بی نتیجه به پایان رسید.

ضمن اینکه چند روز پیش از مونزا ایتالیا به عنوان یکی از مشتریان سر سخت ایکاردی نام برده می شد. تیمی که تحت هدایت برلوسکونی و گالیانی است و امسال توانست به سری آ صعود کند.

1726473

دیدگاه‌ها