کد خبر : 1832962 | 20 تیر 1401 ساعت 09:39 | 27K بازدید | 11 دیدگاه

توافق نهایی بارسا و لیدز؛ رافینیا به هدفش رسید

مدیران باشگاه لیدز برای فروش رافینیا، وینگر برزیلی، با باشگاه بارسلونا به توافق رسیدند.

توافق نهایی بارسا و لیدز؛ رافینیا به هدفش رسید

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات برای جذب رافینیا از مدتی قبل توسط مدیران بارسا آغاز شده بود اما آنها به نتیجه خاصی در این زمینه نرسیده بودند. 
ورود چلسی به این رقابت و پیشنهاد جذاب این باشگاه برای انتقال این بازیکن به استمفوردبریج باعث نگرانی مدیران بارسا شده بود اما مسئله مهم در این میان علاقه رافینیا به حضور در نوکمپ بود که شرایط را برای آنها تغییر داد. 
این وینگر برزیلی، به مدیران لیدز اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد برای بارسا صبر کند  و حاضر است با پیشنهادی کمتر به این تیم ملحق شود تا رویای پوشیدن پیراهن این تیم را که از کودکی علاقه زیادی به آن داشته به واقعیت تبدیل کند. 

1719428
حالا روزنامه دیلی میل مدعی شده که مدیران لیدز و بارسلونا برای انتقال این بازیکن به نوکمپ با مبلغ 55 میلیون پوند به علاوه بند پاداش هشت میلیون پوندی به توافق رسیده‌اند تا او به هدفش برای پوشیدن پیراهن بارسا در فصل جدید برسد. 
این اتفاق می‌تواند خبر بدی برای توماس توخل و باشگاه چلسی باشد که علاقه خاصی به جذب این بازیکن داشتند و روی حضور او در این تیم برای رقابت‌های فصل آینده در کنار رحیم استرلینگ حساب کرده بودند. 
شرایط مالی باشگاه بارسلونا باعث شده بود که این تیم کمی دیر به صورت جدی وارد رقابت جذب رافینیا شود اما فروش حق پخش تلویزیونی و تدابیری که مدیران این باشگاه در چند هفته اخیر اندیشیدند شرایط را برای آنها بهبود بخشید.

دیدگاه‌ها