کد خبر : 1832973 | 20 تیر 1401 ساعت 10:17 | 11.4K بازدید | 8 دیدگاه

نامزد قدرتمند چه ساعتی برای ثبت نام می‌آید؟

ائتلاف جدید؛ تاج به محل کار باز می‌گردد!

مهدی تاج در ائتلافی با مهدی محمدنبی در ساختمان فدراسیون حضور پیدا خواهند کرد.

ائتلاف جدید؛ تاج به محل کار باز می‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران بعد از بارگزاری مدارک در سایت فدراسیون تا ساعاتی بعد برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به ساختمان محل کارش در سال‌های نه چندان دور باز خواهد گشت.

بنا بر اخبار، مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول و منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم تاج خواهند بود و در کمال تعجب خبری از نام حیدر بهاروند سرپرست فعلی سازمان لیگ در لیست تاج نیست که این مسئله خود جای سوال دارد.

تاج که بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال در سال ۹۵ پس از صعود تیم ملی به جام جهانی و همچنین اتفاقات پر سر و صدای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دوست داشت با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی دوره تازه‌ای را برای فوتبال ملی آغاز کند با مسائل ناگهانی پیش آمده در حوزه اقتصاد و البته نتایج منفی سرمربی بلژیکی ناگهان با موقعیت جدیدی مواجه شد تا بعد از فشار وارده به دلیل این اتفاقات از سمت خود کنار بکشد و فدراسیون را در سال پایانی به دست حیدر بهاروند بسپارد.

او حالا با گذشت بیش از دو سال قبراق و سرحال به میدان برمی‌گردد و احتمالا جدی‌ترین کاندیدای انتخابات هشتم شهریورماه خواهد بود‌. تاج رابطه خوبی هم با میرشاد ماجدی، سرپرست فعلی فدراسیون دارد و باید دید با حضور او میرشاد قصد دارد دوباره به مدیریت عالی در فدراسیون ادامه بدهد و در ثبت‌نام حضور پیدا کند یا از این رقابت کنار می‌کشد. طبق شنیده‌ها ماجدی برای ریاست فدراسیون حتما ثبت‌نام خواهد کرد.

در حال حاضر خبرنگاران در کوچه ساختمان فدراسیون فوتبال در انتظار ورود تاج و ثبت نام او هستند.

دیدگاه‌ها