کد خبر : 1832974 | 20 تیر 1401 ساعت 10:19 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

توافق شد؛ رونی سرمربی دی‌سی‌یونایتد می‌شود

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، برای قبول هدایت دی سی یونایتد با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

توافق شد؛ رونی سرمربی دی‌سی‌یونایتد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های بسیاری در این تابستان تصمیم گرفتند به لیگ فوتبال آمریکا اضافه شده و فوتبال‌شان را در این کشور ادامه دهند. 
حالا به نظر می‌رسد که فهرست این ستاره‌های رو به افزایش است و وین رونی نیز با باشگاه دی سی یونایتد به توافق رسیده تا این بار به عنوان سرمربی به این باشگاه برگردد. 
اولین بار پابلو مورر از اتلتیک، از آغاز مذاکرات این اسطوره فوتبال انگلیس با دی سی خبر داد و حالا استیون جاف از واشینگتن پست نیز این خبر را تایید کرده است. 

1545209
وین رونی پیش از این در سال‌های 2018 و 2019 در لیگ آمریکا و در ترکیب دی سی به میدان رفته بود و حالا آماده است تا به عنوان مربی بار دیگر به این تیم در لیگ فوتبال این کشور کمک کند. 
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او روز گذشته به آمریکا سفر کرده و در فرودگاه بین المللی دالاس دیده شده است. گفته می‌شود این مربی انگلیسی برای انجام مذاکرات نهایی و امضای رسمی قرارداد با مدیران دی سی به آمریکا سفر کرده است. 
رونی قرار است جانشین چاد اشتون شود که در حال حاضر به صورت موقت هدایت دی سی را برعهده دارد و قرار است در کادر فنی این تیم و در جمع دستیاران رونی بماند. 
به این ترتیب این مربی سابق دربی کانتی به پنجمین مربی انگلیسی حاضر در لیگ آمریکا تبدیل خواهد شد. پیش از او، فیل نویل در اینتر میامی، آدرین هیث در مینه‌سوتا یونیاتد، گری اسمیت در نشویل و نیک کاشینگ در نیویورک سیتی اف سی حضور داشتند.

دیدگاه‌ها