کد خبر : 1833034 | 20 تیر 1401 ساعت 14:35 | 45K بازدید | 30 دیدگاه

امسال هم قهرمان لیگ برتر می‌شویم

آجورلو: ثبت‌نام نمی‌کنم، اولویتم استقلال است

مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" اعلام کرد به خاطر شرایط استقلال در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کند.

آجورلو: ثبت‌نام نمی‌کنم، اولویتم استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از مصطفی آجورلو به عنوان یکی از جدی ترین نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال نام برده می شد و به نظر می رسید با فضای موجود در برابر سایر گزینه هایی که مطرح هستند می تواند شانس زیادی برای ریاست داشته باشد، او در پاسخ به خبرنگار "ورزش سه" اعلام کرد که اولویت او فعالیت در استقلال است و به همین دلیل در انتخابات ثبت نام نمی کند.
مدیر عامل باشگاه استقلال در این باره به "ورزش سه" گفت: از لطف دوستان مجمع و افرادی از جامعه فوتبال که از بنده برای حضور در انتخابات دعوت کردند بسیار تشکر می کنم اما اولویت برای من، فعالیت در استقلال است و به همین دلیل در این انتخابات حاضر نخواهم شد. ما فرآیندی را در استقلال آغاز کردیم که نباید نیمه کاره بماند و خودم را متعهد می دانم که این فرآیند را پیش ببریم. این فرآیند شامل قدرتمند شدن در ابعاد ورزشی، اقتصادی و عمرانی است که توفیقاتی در آن به دست آورده ایم اما نیاز داریم که همین روند را برای رسیدن به اهداف کلان ادامه دهیم. 
آجورلو همچنین به صورت کوتاه به سوالی درباره وضعیت انتخابات هم پاسخ داد و گفت: امیدوارم این بار نتیجه انتخابات به اصلاحات و تغییرات در فوتبال کشور و توسعه فوتبال منجر شود. اتفاقی که متاسفانه تا کنون نیفتاده. بنده سال هاست این آرزو را دارم که فدراسیون فوتبال ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد و در این جهت تلاش هم کرده ام .
آجورلو در پایان درباره وضعیت استقلال گفت: به صورت مفصل در این باره صحبت می کنم. اما فعلا همین را بگویم که به لطف خداوند این فصل هم قهرمان می شویم.

دیدگاه‌ها