کد خبر : 1833045 | 20 تیر 1401 ساعت 15:10 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

فروش بازیکن در اراک برای اولین بار اتفاق افتاد؛

رجائیان: احتمال دارد بازیکن خارجی بگیریم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند بازیکن خارجی جدید جذب کنند.

رجائیان: احتمال دارد بازیکن خارجی بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجائیان در خصوص آخرین وضعیت آلومینیوم اراک عنوان کرد: هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران قصد دارد در سال جدید تصویر جدیدی از فوتبال را به مردم استان مرکزی ارائه بدهد و در کنار تیمداری، بودجه مخصوصی برای زیرساخت‌ها گذاشته است.

او ادامه داد: نظر مدیریت شرکت آلومینیوم این است که ما در کنار کسب نتایج و خوشحالی مردم، به بحث زیرساخت‌ها ازجمله احداث کمپ، ترمیم زمین چمن و ... توجه کنیم تا درآمدزایی کنیم. تاکنون در باشگاه آلومینیوم بحث خرید و فروش بازیکن انجام نشده، اما در چند وقت اخیر که ما فعالیت کرده‌ایم، این مهم اتفاق افتاده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در خصوص ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در این تیم عنوان کرد: سال گذشته هیئت مدیره شرکت آلومینیوم این مصوبه را به باشگاه ارائه داده بود، اما با توجه به وضعیت موجود نقل و انتقالات و شرایطی که در بحث خرید و فروش بازیکنان وجود دارد و همچنین افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، دوستان خودمان را قانع کردیم تا در صورت نیاز، بازیکن خارجی بگیریم.

رجائیان درباره رعایت سقف نقل و انتقالات در باشگاه آلومینیوم گفت: ما قبل از پیش کشیدن بحث سقف قرارداد، برای خودمان سقف داشتیم و طبق آن کار می‌کنیم. همین الان حاضر هستیم تمام قراردادها را از صندوق عقب ماشین بیرون بیاوریم و به مردم نشان بدهیم. مدارک قراردادها، امضای کمیته نقل و انتقالات و ... وجود دارد و مدیر برنامه‌ها که وارد باشگاه ما شدند، می‌توانند تایید کنند که همه چیز حرفه‌ای پیش رفته است.

او یادآور شد: طرفین قرارداد ما بازیکنان هستند و باید از مبلغ خود رضایت داشته باشند، اما اگر نیمی از باشگاه‌ها قراردادهایشان را منتشر کنند، ما هم این کار را انجام می‌دهیم. در حال حاضر آلومینیوم زیر سقفی که فدراسیون تعیین کرده، قرارداد بسته است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک گفت: باشگاه آلومینیوم در سالیان گذشته تلاش کرده بود تا باشگاه باشد، اما فقط تیم لیگ برتری آن مصداق حضور در فوتبال بود ولی حالا تلاش هیئت مدیره کارخانه و باشگاه آلومینیوم به سمت استانداردها است.

رجائیان یادآور شد: همین الان به وزارت ورزش خواهم رفت تا جلسه‌ای با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داشته باشم تا نواقص ورزشگاه اراک برطرف شود چون نواقص زیادی دارد و در صورتی که در اختیار باشگاه آلومینیوم قرار بگیرد، تمام مشکلات آن را برطرف می‌کنیم.

او درباره اینکه آلومینیوم به اردوی خارجی خواهد رفت یا خیر، اظهار کرد: خیر؛ ما هم‌اکنون در احمدآباد مستوفی اردو زده‌ایم، بعد از آن به اراک برمی‌گردیم و سپس به‌خاطر انجام دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل، مجددا به تهران برمی‌گردیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرد: کشور ایران قادر است میزبان اردوهای تمام تیم‌های لیگ برتری باشد، اما با این وجود نیاز است تبلیغات بیشتر شود. باید اطلاع رسانی بهتری صورت بگیرد چون مناطق خوبی در ایران وجود دارد و البته نیاز است سازمان گردشگری در بحث توریسم ورزشی توجه بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها