کد خبر : 1833067 | 20 تیر 1401 ساعت 17:05 | 31.8K بازدید | 3 دیدگاه

جانلوکا اسکاماکا در راه پاریس؛

ستاره ایتالیایی در آستانه انتقال به PSG قرار گرفت

جانلوکا اسکاماکا، ستاره ایتالیایی و گلزن ساسولو فاصله چندانی تا انتقال به پاری سن ژرمن برای فصل بعد ندارد.

ستاره ایتالیایی در آستانه انتقال به PSG قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که ناصر الخلیفی در هفته های اخیر بارها عنوان کرده، پاری سن ژرمن دیگر تمایلی به جذب ستاره های نامدار ندارد و آنها تمرکز خود را روی توافق با بازیکنان جوان و بااستعداد قرار داده اند. پاری سن ژرمن به شدت علاقه دارد جانلوکا اسکاماکا، مهاجم بااستعداد و ایتالیایی را در تابستان امسال به پایتخت فرانسه بیاورد و مذاکرات در حال حاضر بین دو باشگاه ادامه دارد. مدیران ساسولو در جلسات اخبر به صراحت اعلام کرده اند که دقیقا رقم 50 میلیون یورو برای فروش جانلوکا اسکاماکا می خواهند و البته این عدد فقط کمی با پیشنهاد فعلی پاری سن ژرمن فاصله دارد، به همین دلیل احتمالا این توافق به زودی نهایی خواهد شد.

1726595

اما نشریه کالچومرکاتو امروز در گزارشی مدعی شد اسکاماکا امروز در بازی دوستانه ساسولو مقابل رئال ویچنزا در ترکیب قرار نگرفته و تمام 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشته است. البته این احتمال وجود دارد که مذاکرات در نهایت به سرانجام نرسد، زیرا ساسولو مایل به از دست دادن این بازیکن بااستعداد و 23 ساله با رقمی پایین تر از 50 میلیون یورو نیست و تمایل ندارد به پاری سن ژرمن تخفیف بدهد. 

جانلوکا اسکاماکا فصل گذشته در 36 بازی سری آ 16 گل به ثمر رساند و موفق شد در لیست تیم ملی ایتالیا نیز قرار بگیرد. اینتر نیز در طول فصل گذشته تمایل زیادی به جذب جانلوکا اسکاماکا نشان داد، اما رقم درخواستی ساسولو هنگفت بود و در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد.

دیدگاه‌ها