کد خبر : 1833087 | 20 تیر 1401 ساعت 18:27 | 13.6K بازدید | 9 دیدگاه

اگر قرار نیست اتفاقی بیافتد همان مدیران قبلی بمانند؛

واعظ آشتیانی: رفتن به جام‌جهانی افتخار نیست

مدیرعامل پیشین استقلال بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون، شعار خود را تحول اعلام کرد.

واعظ آشتیانی: رفتن به جام‌جهانی افتخار نیست

به گزارش ورزش سه، امیررضا واعظ آشتیانی یکی از نفراتی بود که در ساعات پایانی مهلت ثبت نام ریاست فدراسیون، در خیابان سئول حاضر شده و فرم های مربوطه را پر کرد. او در جمع خبرنگاران در مورد تصمیم خود برای نامزد شدن در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اگر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد و با شعار تحول می آیم. مجموعه فوتبال نیازمند یکسری تحولات و تغییرات است. وقتی مدیری عوض می شود باید اتفاقات جدیدی در عرصه موفقیت رخ بدهد. اگر بنا باشد که اتفاقی رخ ندهد که همان مدیران قبلی هستند، برای آنها کف و سوت می زنند و این کافی است.

او در مورد اهداف و برنامه های خود تاکید کرد: ما با نگاه تغییر وارد این موضوع شده ایم. اگر احیانا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم، وعده هایی که می دهیم را مو به مو انجام خواهیم داد. یکسری موضوعات را به آینده حواله نمی دهیم و از ظرفیت های مجموعه فدراسیون و جامعه فوتبال استفاده خواهم کرد. به گونه ای عمل می کنیم که حداقل از نظر مدیریتی کمترین آسیب متوجه فدراسیون شود. هر تغییری یک سری آسیب ها و مقاومت هایی دارد ولی با تیمی که تشکیل می دهیم برنامه های خود را در هفته های آینده قطعا اعلام خواهیم کرد.

او در مورد حضور  دوباره مدیرانی که عملکرد آنها در سال های اخیر مورد انتقاد بوده یا رد صلاحیت شدند گفت: این سوال خوب را باید از خود آنها بپرسید که چه انگیزه ای برای حضور خود دارند. عملکرد افراد مشخص است و امیدوارم که اعضای مجمع تصمیم قاطعانه داشته باشند. این که برخی از مدیران، باری به هر جهت وارد موضوع شوند شایسته حوزه فوتبال نیست. فوتبال ما ظرفیت های بالایی دارد که با برنامه و نیروی انسانی بهتر می تواند به توفیق های بهتری دست یافت. جام جهانی رفتن برای رئیس فدراسیون ها افتخار نیست. امروز باید به سمت این برویم که در جام جهانی چه دستاوردی می خواهیم بیاوریم. طی چند دوره اخیر مدام می گویند که در حال تجربه اندوزی هستیم. این تجربه ها کجا ثبت و استفاده شده است؟

سوال آخر از این نامزد ریاست فدراسیون در مورد برکناری اسکوچیچ و بحث مربی ایرانی یا خارجی بود که آشتیانی در مورد آن گفت: من فعلا در این مورد اظهارنظری نخواهم داشت. اسکوچیچ برای تیم ملی زحمت کشید. بعد از رفتن ویلموتس یک اتحاد و همدلی در تیم ایجاد کرد و نتایج منطقی گرفتند. حالا باید اعضای کمیته فنی تصمیم بگیرند که باید با یک باخت یک نفر را برکنار کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها