کد خبر : 1833118 | 20 تیر 1401 ساعت 22:00 | 56.6K بازدید | 11 دیدگاه

شکار بارسا از برزیل؛ الماس سانتوس به اسپانیا می‌رود

پدیده جوان باشگاه سانتوس که بارسلونا تا چند سال آینده از گزینه خرید او برخوردار است، به زودی به اسپانیا رفته و به آلمیرا خواهد پیوست.

شکار بارسا از برزیل؛ الماس سانتوس به اسپانیا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کایکی، پدیده جوان باشگاه سانتوس برزیل، یکی از جوانان آینده‌داری است که بارسلونا از برزیل کشف کرده و با عقد قراردادی تا چند سال آینده از این گزینه برخوردار است که او را هر زمان که لازم ببیند به خدمت خود در بیاورد. کایکی حالا در آستانه سفر به اسپانیا است تا به باشگاه آلمیرا بپیوندد.

1726667

بارسلونا طبق قراردادی که با سانتوس برزیل امضا کرده از این حق برخوردار خواهد بود که کایکی را با پرداخت 20 میلیون یورو به خدمت بگیرد. رسانه‌‌های اسپانیایی می‌گویند کایکی تا ساعاتی دیگر به باشگاه آلمیرا خواهد پیوست. بارسا فعلا تصمیم ندارد از گزینه خود برای جذب ستاره جوان برزیلی استفاده کند و احتمال می‌دهد او در سالهای آتی به پختگی لازم برای بازی در بلوگرانا برسد.

رسانه‌های اسپانیایی از کایکی، که در پست دفاع وسط بازی می‌کند، به عنوان الماس برزیلی سانتوس یاد می‌کنند. آنها می‌گویند باشگاه آلمیرا و سانتوس به توافق رسیده‌اند تا کایکی با پرداخت مبلغ 7 تا 8 میلیون یورو به باشگاه اسپانیایی ملحق شود. بارسا که حق خرید انحصاری کایکی را در اختیار دارد به این قرارداد چراغ سبز نشان داده است.

چندین باشگاه بزرگ اروپایی متوجه استعداد درخشان کایکی شده و به دنبال جذب او بودند ولی بارسلونا به لطف رابطه بسیار خوب با باشگاه سانتوس، موفق شد قرارداد ویژه‌ای امضا کند که خیالش را بابت از دست ندادن این استعداد ناب برزیلی راحت کند. 
 

دیدگاه‌ها