کد خبر : 1833122 | 21 تیر 1401 ساعت 09:08 | 33.4K بازدید | 337 دیدگاه

نظر سنجی ورزش سه- برای ما بنویسید

با نظر کمیته فنی در برکناری اسکوچیچ موافقید؟

ابراهیم قاسم‌پور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران در پایان جلسه امروز اعلام کرد، نظر مشورتی این کمیته به برکناری دراگان اسکوچیچ است‌.

با نظر کمیته فنی در برکناری اسکوچیچ موافقید؟

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پس از شکست ایران در دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر شرایط متفاوتی را تجربه می‌کرد پس از ماه‌ها تلاش برای نشستن در این جایگاه لرزان به نظر باید خود را آماده خداحافظی دائمی از نیمکتی کند که از ابتدا هم چندان روی خوشی با وی نداشت.

اسکوچیچ که در دوره حضور به عنوان سرمربی تیم ملی از ۱۸ مسابقه ۱۵ پیروزی را کسب کرده و با نتایج خارق العاده راهی جام جهانی شده است؛ اما با وجود این کارنامه مثبت در نهایت مقبولیت شکننده‌ای را در بین هواداران فوتبال داشت و حالا با بالا گرفتن امواج منفی، حامیان کمتری را به نسبت کسانی که دوست دارند او این شغل را از دست بدهد؛ دارد.

با این حال چالش بزرگ تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال، فاصله کم تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخاب یک مربی ایرانی از بین گزینه هایی است که به هیئت رئیسه توصیه شده است.

اینکه فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد یک نکته است و اینکه نظر شما در مورد این تصمیم با توجه به همه جوانب آن چیست یک موضوع دیگر.

"ورزش سه"، از کاربران خود می‌خواهد نظر خود را درباره این نظر مشورتی کمیته فنی بنویسند. اگرچه شاید این تصمیم لزوما هم ربطی به کمیته فنی نداشته باشد و از کمی بالاتر تصمیم نهایی در این باره گرفته شده است. 
کامنت‌های شما در حداقل زمان به نمایش درخواهند آمد.

دیدگاه‌ها