کد خبر : 1833126 | 20 تیر 1401 ساعت 22:40 | 33.8K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ کاپیتان سابق میلان به لاتزیو پیوست

آلسیو رومانیولی، مدافع سابق میلان، به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه لاتزیو پیوست.

رسمی؛ کاپیتان سابق میلان به لاتزیو پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چندین روز مذاکره فشرده بین آلسیو رومانیولی و باشگاه میلان، دو طرف سرانجام به توافق نرسیدند تا او از روسونری جدا شود. لحظاتی پیش رسما اعلام شد که رومانیولی به باشگاه لاتزیو پیوست.

1726676

رومانیولی لحظاتی پیش به فرودگاهی در شهر رم وارد شد و این باشگاه با انتشار ویدیویی او را درحالیکه پیراهن لاتزیو را در مقابل دوربین نشان می‌داد به تصویر کشید. به این ترتیب، لاتزیو رسما اعلام کرد که مدافع سابق میلان را به خدمت گرفته است.

رومانیولی زمانی که هواپیمایش در فرودگاه فیومیچینوی شهر رم به زمین نشست با استقبال نمایندگان باشگاه لاتزیو مواجه شد که او را تا مقر باشگاه همراهی کردند. رومانیولی در فرودگاه به خبرنگارانی که منتظر بودند اشاره کرد که پیوستنش به باشگاه لاتزیو قطعی است.

1726677

ساری، سرمربی لاتزیو، حالا یک دفاع وسط چپ‌پا و قدرتمند در اختیار دارد. اینها خصوصیاتی است که سرمربی ایتالیایی از مدیریت باشگاه خواسته بود برای خرید مدافع در نظر داشته باشند.

خبر پیوستن رومانیولی به لاتزیو در ایتالیا یکی از پر سر و صداترین انتقالهای تابستانی به حساب می‌آید چرا که او سابقه به بازو بستن بازوبند کاپیتانی روسونری را دارد. طبق اعلام رسانه‌ها مراسم رسمی معارفه رومانیولی توسط لاتزیو فردا برگزار خواهد شد.

1726678

 

دیدگاه‌ها