کد خبر : 1833134 | 21 تیر 1401 ساعت 00:19 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

درخواست نویل از هواداران؛ مگوایر را مسخره نکنید!

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از هواداران این تیم خواست که دست از مسخره کردن هری مگوایر بردارند.

درخواست نویل از هواداران؛ مگوایر را مسخره نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که منچستریونایتد نمایش های خوبی نداشت، مگوایر بدترین آمار دوران حرفه ای‌اش را به جا گذاشت و یکی از عوامل اصلی آمار ضعیف یونایتد با 57 گل خورده بود.
همین مسئله باعث شد صحبت های زیادی در مورد کاپیتانی او در منچستریونایتد مطرح شود و گفته می شود که حتی کریس رونالدو هم خواستار تغییر کاپیتان این تیم در زمان رالف رانگنیک شد.
اما اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، امروز تایید کرد که مگوایر در فصل پیش رو هم کاپیتان این تیم باقی خواهد ماند که با واکنش های منفی هواداران روبه‌رو شد و از این مسئله به عنوان اولین اشتباه تن هاخ در اولدترافورد یاد کردند.

1693091

اما گری نویل که خود در زمان حضور در منچستریونایتد و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، با انتقادهای زیادی روبه‌رو بود، به دفاع از مگوایر پرداخت و از هواداران این تیم خواست که از کاپیتان تیم‌شان حمایت کنند.
او در صفحه توییترش نوشت:" همان هوادارانی که از من به‌خاطر حمایت از تصمیم نگه داشتن مگوایر به عنوان کاپیتان عصبانی هستند، به نظر می رسد که نمی دانند دارند از سرمربی جدید به خاطر تصمیمش انتقاد می کنند. شاید بهتر باشد از مگوایر حمایت کنید و اینجا او را مسخره نکنید! واضح است که سرمربی جدید او را دوست دارد!"
 

دیدگاه‌ها