کد خبر : 1833137 | 21 تیر 1401 ساعت 01:07 | 31.4K بازدید | 5 دیدگاه

چلسی ملی‌پوش آلمانی بایرن را می‌خواهد

دیلی میل ادعا کرد که چلسی بعد از ناامید شدن از خرید رافینیا، ستاره لیدز، به دنبال به خدمت گرفتن سرژ گنابری، ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ، است.

چلسی ملی‌پوش آلمانی بایرن را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن که به نظر می رسد در آستانه به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ و ناتان اکه از منچسترسیتی هستند، در رقابت برای خرید رافینیا از بارسلونا عقب افتاده‌اند.
به همین دلیل اکنون قصد دارند برای به خدمت گرفتن سرژ گنابری اقدام کنند. ضمن اینکه تاد بولی، مالک جدید این باشگاه، گزینه های دیگری را هم مد نظر دارد.
گنابری که در آکادمی آرسنال رشد پیدا کرد، نتوانست جای ثابتی در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و در نهایت به بوندس لیگا برگشت و با درخشش در وردبرمن، در نهایت راهی بایرن شد.

1726697

چلسی هنوز پیشنهادی برای خرید او ارائه نداده اما بعید است بایرنی ها با قیمتی کمتر از 50 میلیون یورو حاضر به فروش او شوند. 
از سوی دیگر، میلان برای به خدمت گرفتن حکیم زیاش، هافبک مراکشی چلسی، اقدام کرده اما باشگاه ایتالیایی این هافبک 29 ساله را به طور قرضی می خواهد، در حالی که باشگاه لندنی مایل است که او را به طور دائمی بفروشد. این در حالی است که او در تور پیش فصل چلسی در لس آنجلس شرکت کرده است.
 

دیدگاه‌ها