کد خبر : 1833150 | 21 تیر 1401 ساعت 09:34 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

مصاحبه بهاروند بعد از برکناری از ریاست سازمان لیگ

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، شب گذشته و بعد از پایان ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رییسه در حکمی رای به برکناری حیدر بهاروند از ریاست سازمان لیگ داد.

مصاحبه بهاروند بعد از برکناری از ریاست سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، صدور این حکم کمی عجیب بود به این خاطر که به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین اعضای هیئت رییسه زمان زیادی باقی نمانده است و ماجدی می توانست کمی صبر کند تا با برگزاری انتخابات، رییس جدید، در مورد ریاست سازمان لیگ تصمیم گیری کند. اما به هر صورت او شب گذشته از جانشین حیدر بهاروند در این سمت رونمایی کرد و او هم کسی نبود جز کشوری، مدیر عامل پیشین باشگاه صبای قم و دبیر سازمان لیگ.

دلیل برکناری حیدر بهاروند چه بود؟ او 48 ساعت قبل در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد و از ماجدی و قنبرزاده به عنوان نواب خود یاد کرد اما فدراسیون فوتبال خیلی زود این خبر را تکذیب کرد و این موجب شد تا حیدر بهاروند ثبت نام خود را پس بگیرد. اما شب گذشته حیدر بهاروند بعد از برکناری خود از ریاست سازمان لیگ گفت: «من اسامی نامزدها را دیدم و به نظر من در بین این نامزدها مهدی تاج بهترین گزینه برای اداره فدراسیون فوتبال است. او می‌تواند به خوبی فدراسیون را اداره کند و به ساحل آرامش برساند.»

دیدگاه‌ها