کد خبر : 1833239 | 21 تیر 1401 ساعت 15:29 | 37.4K بازدید | 3 دیدگاه

رئال مادرید روی مهاجم مازاد خود قیمت گذاشت

رئال مادرید برچسب فروش 10 میلیون یورویی روی بورخا مایورال، مهاجم 25 ساله و اسپانیایی خود زده است.

رئال مادرید روی مهاجم مازاد خود قیمت گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، جدایی لوکا یوویچ و انتقال این بازیکن به فیورنتینا و همچنین ناکامی رئال مادرید در جذب گزینه های مورد نظر در فصل تابستان، باعث بروز شایعاتی مبنی بر تمایل کارلو آنچلوتی به ماندن بورخا مایورال در رختکن این باشگاه شده است. این مهاجم 25 ساله در سال های اخیر به صورت قرضی در تیم هایی چون رم و ختافه بازی کرده، اما آینده بورخا مایورال برای فصل بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

1726824

نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد رئال مادرید مشکلی با فروش بورخا مایورال نداشته و حاضر است این مهاجم بلندقامت را با رقمی در حدود 10 میلیون یورو واگذار کند. قرارداد بورخا مایورال در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد و در باشگاه رئال مادرید هیچ کس خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن نیست. عدم تمایل به واگذاری رایگان او باعث شد باشگاه اسپانیایی امیدوار به فروش او و کسب درآمد حداقلی از جدایی بورخا مایورال باشد. نام تیم هایی چون بولونیا، ختافه، سلتاویگو و مونزا به عنوان مقاصد احتمالی بورخا مایورال مطرح شده، اما هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای خرید این بازیکن وارد عمل نشده است.

علیرغم بروز برخی شایعات، آنچلوتی علاقه ای به حفظ بورخا مایورال به عنوان گزینه جانشین کریم بنزما برای فصل بعد ندارد و عملیات جدایی این بازیکن آغاز شده است. اما در صورت عدم یافتن مشتری مناسب، رئال مادرید چاره ای جز حفظ بورخا مایورال در سال آخر قراردادش نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها