کد خبر : 1833250 | 21 تیر 1401 ساعت 16:39 | 40.1K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم پرقدرت‌تر از سال پیش باشیم

علیزاده: جذب رضا اسدی برای ما منتفی شد

علی علیزاده از برنامه های طولانی مدت این باشگاه و هدفشان برای آسیایی شدن صحبت می کند.

علیزاده: جذب رضا اسدی برای ما منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده قائم مقام باشگاه مس رفسنجان صحبت‌هایش را با تشکر از علی رستمی مدیر صنایع مس ایران و مجید زین الدینی مدیرعامل مس رفسنجان آغاز کرد و در ادامه گفت:  آقای مجید زین الدینی تمام هم و غمش باشگاه مس رفسنجان است، امیدوارم پرقدرت تر از سال های گذشته امسال بتوانیم کار کنیم.

علیزاده در مورد اینکه زین الدینی در سمت مدیرعاملی باقیمانده عنوان کرد: ایشان ماند و از خود گذشتگی کرد و از او تشکر می کنیم واقعاً کار بزرگی کرد. انشاالله که بتوانیم در کنار هم لحظات خوبی را رقم بزنیم، امسال سال سختی داریم. تیم های زیادی مدعی هستند و همه با انگیزه کار می کنند. ما سعی می کنیم تیم ها را تحت فشار بگذاریم و به هدفی که داریم برسیم. هدف ما دراز مدت است و می‌خواهیم طی سه سال آسیایی شویم.

او در مورد عملکردشان در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: ما با کمیته فنی صحبت کردیم که برنامه مدون سه ساله داشته باشیم  تا بتوانیم پرقدرت کار کنیم. دوست نداریم مثل بعضی از تیم ها باشیم که یک سال به آسیا می روند و برمی‌گردند و دیگر خبری از آن ها نیست. ما داریم زیرساخت ها را درست می کنیم. برای تیم‌های پایه کار قوی انجام می دهیم تا بتوانیم تیم خوبی برای فوتبال ایران باشیم و در آسیا آبروداری کنیم.

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در مورد انتقال رضا اسدی از پرسپولیس به مس توضیح داد: با  این بازیکن و مدیر برنامه هایش مذاکره کردیم و به توافق نرسیدیم.

وی در مورد اردو پیش فصل که در تهران برگزار کردند گفت: اردوهای کوتاه مدت و بازی های تدارکاتی داریم. با گل گهر، پیکان،ذوب آهن و آلومینیوم قرار است بازی کنیم. تلاش می کنیم تا به شرایط آرمانی برسیم.

علیزاده در پایان در مورد اینکه قرار است در طول فصل در تهران باشند یا به رفسنجان بروند افزود: زمین شماره دو ما برای مسابقات  و زمین شماره یک برای تمرین آماده است‌. انشاالله امسال بتوانیم بیشتر در رفسنجان باشیم، قطعا این اتفاق خواهد افتاد. بازی ها هر ۴ روز یکبار برگزار می شود و احتمالا بیشتر در رفسنجان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها