کد خبر : 1833296 | 21 تیر 1401 ساعت 23:20 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره 30ساله بازنشسته؛ سرمربی تیم جوانان آرسنال

جک ویلشر، هافبک سابق آرسنال، که با اعلام بازنشستگی در 30سالگی، دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد، امروز از سوی آرسنال به‌عنوان سرمربی تیم زیر 18سال باشگاه منصوب شد.

ستاره 30ساله بازنشسته؛ سرمربی تیم جوانان آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، جک ویلشر، هافبک سابق آرسنال، چند روز پیش با اعلام بازنشستگی خبرساز شد. چرا که ویلشر بازیکنی 30ساله بود و اعلام بازنشستگی در این سن در دنیای فوتبال به ندرت رخ می‌دهد. آرسنال امروز اعلام کرد ویلشر را به عنوان سرمربی تیم زیر18سال باشگاه انتخاب کرده است.

ویلشر در دوران فوتبالی خود، بازیکن تیم ملی کشورش انگلیس هم بود و 34 بازی ملی در کارنامه او ثبت است. او امسال تابستان قراردادش با باشگاه دانمارکی آرهوس را فسخ کرد و بار دیگر بدون باشگاه ماند.

1726912

ظاهرا دوباره بی‌باشگاه شدن باعث شد جک ویلشر به این نتیجه برسد که زمان آویختن کفش‌ها برایش فرا رسیده است. او که از پرورش‌یافتگان آکادمی مشهور باشگاه آرسنال است، به این نتیجه رسید به جای اینکه ماه‌های تابستانی را صرف حفظ آمادگی جسمانی کرده و منتظر پیشنهادهای احتمالی بماند، بهتر است اعلام بازنشستگی کند.

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، که در دوران هدایت این تیم ویلشر را به عنوان بازیکن در اختیار داشت از این تصمیم او انتقاد کرد.

امروز و بعد از خبر منصوب شدن جک ویلشر به عنوان سرمربی تیم زیر18 سال آرسنال، پر مته‌ساکر، رئیس آکادمی باشگاه، با استقبال از این خبر گفت:" جک سرمربی جدید تیم جوانان است. انگار او برای اینکه هدایت تیم ما را به عهده بگیرد استعفا داده بود. من که خیلی راضی‌ام. چهار هفته بود که هر روز به جک تلفن می‌کردم و می‌خواستم این پست را قبول کند".

دیدگاه‌ها