کد خبر : 1833300 | 22 تیر 1401 ساعت 00:04 | 26.6K بازدید | 7 دیدگاه

مورد عجیب ضرغام در فوتبال عراق؛ مارکوپولوی ساکن!

ملی پوش فوتبال عراق در ٤ فصل اخير با هر ٤ باشگاه پر طرفدار بغداد قرارداد بسته است.

مورد عجیب ضرغام در فوتبال عراق؛ مارکوپولوی ساکن!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الطلبه بغداد از عقد قرارداد با ضرغام اسماعیل، ملی پوش فوتبال عراق خبر داد تا رکورد عجیب این بازیکن برای چهارمین فصل متوالی تکرار شود.

این هافبک 28 ساله که خیلی زود وارد تیم ملی فوتبال کشور شد، در چهار فصل اخیر در چهار تیم مختلف بازی کرده است. نکته جالب توجه در مورد او تیم هایی است که در این مدت برای آنها بازی کرده است.

این چهارمین باشگاه پرطرفدار فوتبال بغداد است که ضرغام با آن قرارداد امضا می کند. او در سه فصل اخیر پیراهن تیم های الشرطه (2019)، الزورا (2020) و القوه الجویه (2021) را به تن کرد و فصل آینده نیز برای الطلبه، دیگر تیم پرطرفدار پایتخت عراق بازی خواهد کرد.

1726934

مارکوپولوی لیگ فوتبال عراق در چهار سال اخیر با وجود اینکه تیم زیاد عوض کرده اما از یک شهر خارج نشده تا او را مارکوپولوی ساکن بنامیم! هواداران فوتبال باشگاهی در عراق دیگر به دیدن او در تیمی جدید از بغداد در هر مارکت تابستانی عادت کرده اند.

اسماعیل که ایرانی ها او را با پنالتی معروفش مقابل تیم ملی در جام ملت ها به یاد می آورند، در حال حاضر بهترین دفاع چپ کشورش به حساب می آید. جنگ برای به خدمت گرفتن او طی این چند سال در تبدیل این بازیکن به مارکوپولوی فوتبال عراق بی تاثیر نبوده و خود ضرغام هم البته کم‌تمایل به این رفت و آمدهای متعدد نیست.

دیدگاه‌ها