کد خبر : 1833355 | 22 تیر 1401 ساعت 12:08 | 67.5K بازدید | 9 دیدگاه

مورد نادر هافبک استقلال در روز اول تمرینات!

هافبک جوان استقلال در اولین روز تمرینات این تیم برای فصل جدید با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

مورد نادر هافبک استقلال در روز اول تمرینات!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مشخص شده که سبحان خاقانی هافبک جوان استقلال و عضو تیم ملی امید ایران در تمرینات آبی پوشان دچار پارگی رباط صلیبی شده و باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

نکته مهم درباره خاقانی این است که ظاهرا او در روز اول تمرینات استقلال دچار چنین مصدومیت شدیدی شده و به دلیل تورم زیاد قادر به انجام MRI نبوده است. این هافبک جوان بعد از چندروز از پای خود عکس‌برداری کرده و مشخص شده که ACL او پاره است ونیاز به جراحی دارد.

پارگی رباط صلیبی یک بازیکن در اولین روز شروع تمرینات یکی از مواردی است که در گذشته نظیر آن را بسیار کم مشاهده کرده‌ایم. از دیروز و با اعلام خبر مربوط به خاقانی گفته‌هایی در فضای مجازی وجود دارد که فشار بالای تمرینات از همان روز اول باعث پارگی رباط صلیبی این هافبک شده است.

این در حالی است که کادرفنی استقلال چند روز قبل از شروع تمرینات برنامه تمرینی ویژه‌ای را به بازیکنان داده بودند تا آنها در منزل یا باشگاه‌های بدنسازی خصوصی این تمرینات را انجام بدهند و بعد از روز شنبه کار خود را در چمن انجام بدهند.

هرچه که هست خاقانی با مصدومیت شدیدی مواجه شده و قطعا روزهای سختی را سپری می‌کند. مسئولان باشگاه استقلال به خاقانی اطمینان دادند در تمام مراحل درمانی و تا زمان بازگشت به میادین فوتبال کنار او خواهند بود. با توجه به شرایط موجود شاهد خارج شدن اسم خاقانی از لیست استقلال خواهیم بودو احتمالا نام او از نیم فصل به لیست برمی‌گردد و اواخر سال 1401 شاید بتواند دوباره پیراهن این تیم را برتن کند.

دیدگاه‌ها