کد خبر : 1833365 | 22 تیر 1401 ساعت 12:42 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

پنج درخواست شباب الاهلی از ژاردیم

باشگاه اماراتی بعد از سپردن نیمکتش به سرمربی سابق موناکو و الهلال، درخواست‌های جالبی از او داشته است.

پنج درخواست شباب الاهلی از ژاردیم

به گزارش "ورزش سه" مسئولان شباب الاهلی که در فصل گذشته با مهدی علی نتایج درخشانی کسب نکردند، امید بسیاری دارند تا با سرمربی قهرمان آسیا بتوانند به مقاصد خودشان در این فصل برسند. آنها تاکید زیادی روی درخواست‌های خودشان از این سرمربی دارند تا با عملی شدن این خواسته بتوانند یک فصل رویایی را در لیگ امارات پشت سر بگذارند.
آنها که مربیان بزرگی از کشورهای مختلف چون وینفرد شفر آلمانی، آلن میشل فرانسوی و کیکه سانچز اسپانیایی را روی نیمکت تیمشان دیده‌اند، در کار با مربیان بزرگ بی‌تجربه نیستند و از همین رو، امیدوارند با پیاده‌شدن اهدافشان توسط ژاردیم، بار دیگر به یکی از قدرت‌های فوتبال امارات تبدیل شوند.

اما پنج خواسته اصلی سران شباب الاهلی از این مربی پرافتخار به شرح زیر است:

* هرچه سریع‌تر تکلیف بازیکنان خارجی را مشخص کند

ژاردیم که درحال حاضر پنج بازیکن خارجی از کشورهای مختلف از جمله دو ستاره ایرانی را در اختیار دارد، اسامی‌ را به سران این باشگاه داده تا بتواند این بازیکنان را در اردوی صربستان در اختیار داشته و از بین آنها بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند و الباقی را در لیست مازاد قرار دهد.

* تقویت نیمکت با بازیکنان جوان

ماجد ناصر 38 ساله، ولید عباس 36 ساله و یوسف جابر 37 ساله به همراه چند بازیکن 32 ساله نفراتی هستند که باشگاه از ژاردیم خواسته با جوانگرایی به مرور مقدمات جدایی آنها را فراهم کند.

* جبران فصل کابوس‌وار گذشته

از دست دادن سه جام و یک لیگ فصل گذشته، دلایلی بود که باعث شد سران شباب الاهلی مهدی علی اماراتی را اخراج کنند. توقع این مدیران از ژاردیم، موفقیتی است که به طور کامل خاطرات تلخ فصل گذشته را از ذهن هواداران این تیم پاک کند.

* تکرار قهرمانی سال 2016

اگرچه بسیار سخت به نظر می‌رسد، اما مدیران شباب الاهلی از سرمربی فرانسوی خودشان خواسته‌اند تمام تمرکز و تلاشش را روی قهرمانی در لیگ ادنوک امارات بگذارد تا بتواند خاطره شیرین قهرمانی با کوزمن رومانیایی در فصل 16-2015 را برای آنها تکرار کند.

* پیروزی برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

آخرین و البته سخت‌ترین خواسته مدیران این باشگاه اماراتی از سرمربی تیمشان، کسب نتیجه برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا است. الاهلی که به سختی با مهدی علی از دور گروهی لیگ قهرمانان در فصل گذشته صعود کردند، حالا در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف الهلال بروند. جایی که پرافتخارترین تیم آسیا انتظارشان را می‌کشد اما مدیران این باشگاه از ژاردیم خواسته‌اند تا از هیچ تلاشی برای عبور از سد این غول فوتبال آسیا دریغ نکند. 

دیدگاه‌ها