کد خبر : 1833366 | 22 تیر 1401 ساعت 12:44 | 11.7K بازدید | 6 دیدگاه

ریس جیمز: رئال؟ دلیلی برای ترک چلسی ندارم

ریس جیمز، ستاره چلسی، شایعات مربوط به احتمال حضورش در رئال مادرید را ترک کرد.

ریس جیمز: رئال؟ دلیلی برای ترک چلسی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان جیمز در ترکیب چلسی باعث شده که این بازیکن به یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا تبدیل شود. 
باشگاه‌های بسیاری عملکرد این ستاره انگلیسی را زیر نظر دارند و نام تیم‌های بسیاری مانند رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در کنار نام این بازیکن به گوش می‌رسد. 
پیش از این برخی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که مدیران رئال مادرید در ماه آوریل مذاکراتی را با چلسی درباره خرید این بازیکن انجام داده بودند اما پاسخ این باشگاه در آن زمان منفی بود. 
ریس جیمز در گفتگو با بی بی سی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در سانتیاگو برنابئو اظهار داشت:« من دوست دارم فکر کنم آینده‌ام در استمفوردبریج است. من به عنوان هوادار چلسی بزرگ شدم و با بازی در این تیم و باشگاهی که همیشه هوادارش بودم توانستم نامم را بر سر زبان‌ها بیاندازم و درک نمی‌کنم چرا چیزی باید تغییر کند.»

1655722

این مدافع انگلیسی درباره شرایط این باشگاه پس از تغییر مالک و مدیر آن گفت:« من برای چلسی بازی می‌کنم و از این کار لذت می‌برم. این دوران برایم جذاب است. تغییر زیادی از نظر مربیان و بازیکنان رخ نداده است. من هنوز می‌خواهم در همه رقابت‌ها و بازی‌ها پیروز باشم. هیچ دلیلی برای این که ما قادر به انجام این کار نباشیم وجود ندارد.»
جیمز فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب چلسی داشت اما مصدومیتی که در ماه ژانویه برای او اتفاق افتاد باعث شد که شرایط در ادامه فصل دشوار شود و مدت زمان زیادی را از ترکیب این تیم دور باشد.

دیدگاه‌ها