کد خبر : 1833375 | 22 تیر 1401 ساعت 13:33 | 23.2K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره انگلیسی در موقعیتی که منتظرش نبودید (عکس)

پایان زودتر از موعد دوران بازی ستاره سابق توپچی‌های لندن با آغاز مسیری جدید در زندگی این بازیکن همراه بود.

ستاره انگلیسی در موقعیتی که منتظرش نبودید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره، عنوانی است که ستاره انگلیسی در سال 2008 با انجام نخستین بازی با لباس آرسنال به خودش اختصاص داد.
جک ویلشر 30 ساله که زمانی به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال انگلستان مطرح بود، دوران فوتبالش بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد به پایان رسید. ستاره با تکنیکی که از 17 سالگی در تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه آرسنال توپ زد و در نهایت با حضور امری اسپانیایی از این باشگاه جدا شد، خیلی زود و بعد از پایان دوران فوتبالش، هدایت تیم جوانان آرسنال را برعهده گرفت.

1727038
1727040

اتفاقی که باعث شد تا حدودی از غم پایان غیرقابل پیش‌بینی فوتبالش برای این بازیکن و هوادرانش کاسته شده و خیلی زود به زمین چمن برگردد. اما این بار ماموریت متفاوت او با حضور در تیم U18 رقم می‌خورد. پر مته‌ساکر آلمانی، بازیکن سابق آرسنال و رئیس آکادمی این باشگاه که در هنگام انتخاب ویلشر برای این تیم از تلاش یک ماهه‌اش برای متقاعدکردن او صحبت کرده بود، امیدوار است نسل جدید این تیم زیر نظر ستاره سابق به خوبی پرورش پیدا کنند.

1727041

ویلشر دیروز نخستین جلسه تمرینی‌ با بازیکنان مستعد تیم جوانان را پشت سر گذاشت تا هواداران آرسنال کم‌کم به دیدن تصاویر او در کیت مربیگری این باشگاه عادت کنند.

دیدگاه‌ها