کد خبر : 1833378 | 22 تیر 1401 ساعت 13:53 | 26.5K بازدید | 10 دیدگاه

بودجه خریدها تامین شد؛ تزریق 330 میلیون یورو به بارسا

بارسلونا این هفته قرارداد دومش با شرکت سیکس استریت را امضا و 320 تا 330 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

بودجه خریدها تامین شد؛ تزریق 330 میلیون یورو به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی دشوار بارسا در ماه‌های اخیر نگرانی‌های بسیاری را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود. 
عملکرد ضعیف این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان فصل گذشته و جدایی لیونل مسی به دلیلی مشابه باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر راه حلی برای بهبود شرایط فعلی این تیم باشند. 
مجمع نمایندگان بارسا ماه گذشته تصویب کرد که مدیران فعلی اجازه فروش بخشی از حق پخش سال‌های آتی دیدارهای این تیم را به شرکت سیکس استریت دارند تا بتوانند بخشی از بودجه مورد نیاز برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تامین کنند. 

1725193
این در حالی است که آنها در حال حاضر بیش از 1.5 میلیارد یورو بدهی دارند و بر اساس قوانین لالیگا، بخشی از این مبلغ باید برای پرداخت بدهی‌ها استفاده شود اما با این وجود برای جذب بازیکنان مدنظر این باشگاه کافی است. 
آنها پیش از این 10 درصد از حق پخش تلویزیونی این باشگاه برای 25 سال آینده را به قیمت 207.5 میلیون یورو به همین شرکت فروخته بودند و حالا قرار است 15 درصد دیگر از این حق پخش را به این شرکت بفروشند تا مبلغی بین 320 تا 330 میلیون یورو دریافت کنند. 
دریافت این مبلغ و افزایش بودجه فعلی باشگاه بارسلونا می‌تواند اهمیت بسیاری برای این تیم داشته باشد، چرا که آنها در آستانه جذب رافینیا از لیدز قرار دارند و می‌خواهند پیشنهاد بالاتری را برای جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن ارائه کنند و با این شرایط خیال آسوده‌تری در پنجره نقل و انتقالات خواهند داشت.

دیدگاه‌ها