کد خبر : 1833394 | 22 تیر 1401 ساعت 17:33 | 13.1K بازدید | 6 دیدگاه

حذف تصاویر دیپای؛ بارسا ستاره هلندی را نمی‌خواهد

بارسلونا تمایلی به حفظ ممفیس دیپای ندارد و به فروش او با رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو فکر می کند.

حذف تصاویر دیپای؛ بارسا ستاره هلندی را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت ممفیس دیپای در بارسلونا مبهم و نامشخص است. شرایط حالا پیچیده تر شده چرا که طبق ادعای جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، به درخواست باشگاه کاتالان، عکس‌های دیپای از چند برنامه تبلیغاتی تور آمریکا حذف شده است.

1725267

تمدید قرارداد قریب الوقوع عثمان دمبله در کنار جذب رافینیا و احتمالا رابرت لواندوفسکی باعث شده تا دیگر جایی برای دیپای در ترکیب بارسا نباشد. ژاوی هم از قبل به ستاره هلندی گفته بود که در صورت رسیدن بارسا به تمام اهداف نقل و انتقالاتی، بهترین راه برای او جدایی است. دیپای می داند که در برنامه های ژاوی جایی ندارد ولی همچنان می خواهد بماند و برای این مهم اصرار دارد.

1698725

طبق ادعای آاس، بارسلونا در صورت رسیدن پیشنهادی 20 تا 25 میلیون یورویی دیپای را واگذار خواهد کرد و بهترین راه حل را در فروش او می بیند. دیپای فصل قبل به عنوان بازیکن آزاد از لیون به بارسا پیوست و در 37 بازی 13 گل زد و 2 پاس گل داد. گفته می شود بارسا بی میل نیست تا برای جذب جولز کنده، مدافع سویا دیپای را همراه با 35 میلیون یورو به باشگاه اندلسی پیشنهاد بدهد. در هر صورت بارسا در خروج را به دیپای نشان داده و باید دید واکنش ستاره هلندی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها