کد خبر : 1833412 | 22 تیر 1401 ساعت 16:42 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسپالتی تلویحا تایید کرد؛ جدایی ستاره ناپولی

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تایید کرد که احتمالا کالیدو کولیبالی، مدافع باتجربه این باشگاه، در این تابستان به باشگاه دیگری خواهد رفت.

اسپالتی تلویحا تایید کرد؛ جدایی ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، کولیبالی که تا سال 2023 با ناپولی قرارداد دارد، مورد توجه چندین باشگاه مختلف از جمله چلسی و یوونتوس است. این در حالی است که گفته می شود ناپولی و چلسی در آستانه توافق بر سر انتقال این بازیکن به مبلغ 40 میلیون یورو هستند. 
اکنون اسپالتی در گفتگو با هواداران ناپولی تلویحا تایید کرد  که این بازیکن این باشگاه را ترک خواهد کرد.
او گفت:" من همیشه همان نظر را دارم. من همیشه کولیبالی را به هر بازیکنی ترجیح می دهم. گفتم این مسئله برای من آسان است زیرا او به عنوان بازیکن ناپولی، یکی از آنهاست که بالاترین میانگین نمرات را دارد. وقتی او در زمین بود، ما امتیازات بیشتری به دست آورده ایم. 

1727096

اگر او تصمیم به رفتن بگیرد، ما از او به خاطر همه چیزهایی که به ما یاد داد و کارهایی که برای ما کرد تا این فصل در چمپیونزلیگ بازی کنیم، تشکر خواهیم کرد.
او بازیکنی بسیار خوب و قوی است. اگر او تصمیم به ماندن می گرفت، کاپیتان ما هم بود. اگر او انتخاب دیگری داشته باشد، ما بهترین ها را برایش آرزو می کنیم زیرا او شایسته آنهاست و اگر او تصمیم دیگری داشته باشد و کسی چیزی به او بگوید، ما ناراحت می شویم."
کولیبالی در سال 2014 از خِنک به ناپولی پیوست و تاکنون 317 بازی برای این باشگاه انجام داده است. او در صورتی که در ناپولی بماند، سال آینده می تواند با انتقالی آزاد این باشگاه را ترک کند.
 

دیدگاه‌ها