کد خبر : 1833437 | 22 تیر 1401 ساعت 18:26 | 5.9K بازدید | 5 دیدگاه

در مس احساس راحتی می کنم

بزرگ: بازی در آبادان لذتبخش بود

مهاجم مس می گوید کرمان را مثل خانه اش می داند و احساس راحتی می کند و برای همین این تیم را مجدد انتخاب کرده است.

بزرگ: بازی در آبادان لذتبخش بود

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ برای لیگ بیست و دوم راهی مس کرمان شد و پیراهن نارنجی را بر تن خواهد کرد. وی در خصوص اینکه چه دلیلی داشت که مس را برای بازی کردن انتخاب کرد به خبرنگار ما گفت: با شرایط کرمان آشنا بودم. هواداران خیلی به من لطف داشتند و با شناختی که از مجموعه مس و کادرفنی داشتم تصمیم گرفتم با وجود پیشنهادات دیگر به اینجا بیایم چون قلبا مس را دوست دارم.
او که قبلاً هم در مس کرمان حضور داشته ادامه داد: سه چهار سال پیش اینجا بودم. شرایط خیلی خوب است و واقعا بازیکن احساس راحتی می کند.
وی در مورد شرایط تیم های استان کرمان عنوان کرد: مس رفسنجان، کرمان و گل گهر بخاطر امکانات و زیرساخت ها خیلی خوب هستند، اینجا بازیکن راحت است و هیچ مشکلی ندارد. یکی از دلایل انتخاب مس کرمان همین بود و اینکه اینجا را خانه خودم می دانم.
این بازیکن که سال گذشته در صنعت نفت مشکلات زیادی را تجربه کرد ادامه داد:  آنجا هم روزهای خوب زیادی داشتیم و نمی توان گفت همه چیز سخت بود. در سطح شهر مردم انرژی مثبت می دادند. در آبادان بازی کردن لذت بخش است. اگر مشکلات حل شود بازی در آنجا جالب است. انشاالله که برای سال بعد صنعت نفت اسیر مشکلات سال های گذشته نباشد و بتواند نتیجه بگیرد.
بزرگ در مورد اهدافش برای فصل آینده افزود: دوست دارم از پارسال خیلی بهتر کار  کنم و هدف باشگاه هم حفظ تیم در لیگ برتر و کسب رتبه رقمی است. در حال حاضر در دوران بدنسازی هستیم و از چند روز دیگر به اردو تهران می رویم تا بازی دوستانه برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها