کد خبر : 1833442 | 22 تیر 1401 ساعت 18:48 | 5.7K بازدید | 4 دیدگاه

لئون گورتزکا:

امیدوارم بین بایرن و لواندوفسکی صلح برقرار شود

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد بین این باشگاه و رابرت لواندوفسکی صلح برقرار شود.

امیدوارم بین بایرن و لواندوفسکی صلح برقرار شود

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و لهستانی بایرن مونیخ اگرچه امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد، اما رفتار او نشان از این می داد که دیگر تمایلی به ماندن در این باشگاه ندارد. لئون گورتزکا که رابطه خوبی با رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر داشته، در مورد آینده این بازیکن و البته آینده سرژ گنابری در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

لئون گورتزکا گفت: "بایرن مونیخ تیمی است که اغلب در محوطه جریمه حریف بازی می کند و بازیکنان با کیفیت در فضاهای تنگ به ما کمک می کنند. وقتی اسامی تیم خط حمله را می بینم، متوجه می شویم ما مجموعه واقعا در سطح جهانی هستیم.

1727155

آینده رابرت لواندوفسکی؟ آخرین باری که این سوال از من پرسیده شد و من نیز پاسخ دادم، بلافاصله جواب من تیتر یک اخبار شد. فقط می توانم بگویم که خوشحال خواهم شد اگر بایرن و رابرت راه حل خوب و منصفانه ای برای هر دو طرف پیدا کنند.

آینده سرژ گنابری و احتمال جدایی این بازیکن از بایرن مونیخ؟ تردیدی وجود ندارد که اگر سرژ گنابری قرارداد خود با بایرن مونیخ را تمدید کرده و برای مدت طولانی با ما بماند، من بسیار خوشحال خواهم شد.

حضور رایان گراونبرخ به عنوان رقیبی جدید؟ من مشتاقانه منتظر استقبال از او در رختکن بایرن مونیخ هستم. ما برنامه بسیار فشرده ای در این فصل داریم و برای اینکه بتوانیم برای همه جام ها برای کسب موفقیت رقابت کنیم، نیاز به یک تیمی بزرگ و درجه یک داریم."

دیدگاه‌ها