کد خبر : 1833454 | 22 تیر 1401 ساعت 19:17 | 28.2K بازدید | 3 دیدگاه

باشاک شهیر خبر حضور اوزیل را تایید کرد؛

ستاره سابق رئال در جمع میلیونرهای منفور ترکیه

ستاره سابق رئال مادرید بعد از جدایی از فنرباغچه با تیم استانبول باشاک شهیر به توافق رسید.

ستاره سابق رئال در جمع میلیونرهای منفور ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل دوران پرتلاطم، همراه با حواشی بسیاری را در فنرباغچه پشت سر گذاشت و در نهایت نیز قرارداد خود را آن گونه که پیش بینی می شد با یکی از سه  غول ترکیه فسخ کرد. مقصد بعدی این ستاره رو به افول، تیمی کم نام و نشان تر است؛ باشگاه باشاک شهیر دقایقی پیش در توئیتر خود خبر توافق با ستاره سابق فوتبال آلمان را تایید کرد.

مسوت اوزیل که همراه با تیم ملی آلمان، سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد، بعد از به مشکل خوردن با اسماعیل کارتال، سرمربی وقت فنرباغچه، از تیم کنار گذاشته شد. بعد از به روی کار آمدن ژسوس هم شرایط برای او خوب پیش نرفت. اوزیل که زمانی در میانه میدان آرسنال و رئال، چهره ای غیرقابل انکار بود، پیش از این با مسئولان باشاک شهیر به توافق دست یافته بود. او بعد از اینکه فسخ قراردادش با فنرباغچه نهایی شد، امروز با تیم جنجالی پایتخت ترکیه قرارداد بست.

1727173

به این ترتیب اوزیل با خاطره ای تلخ، تیم محبوب دوران کودکی خود را ترک کرد و اکنون قرار است با باشاک شهیر، که تیم محبوب رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه است، فوتبال خود را ادامه دهد. این تیم به واسطه بهره مندی از حمایت های مستقیم رئیس جمهور، طی سال های اخیر خیلی جنجال به پا کرده است. این تیم طی سال های اخیر بودجه هایی قابل توجهی از دولت دریافت کرده تا به رده های بالای جدول پیش روی کند (با این بودجه ها ستاره هایی چون توران، روبینیو و دوئارته به خدمت گرفته شدند). اوج کار باشاک شهیر سال 2020 بود؛ زمانی که آنها قهرمان لیگ شدند و منچستریونایتد را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند؛ با این وجود اما آنها هنوز منفور هستند.

اوزیل در حالی راهی باشاک شهیر شد که این تیم را جز هوادارانش، کمتر کسی در ترکیه دوست دارد. او البته طی سال های اخیر به قدری سیل نزولی طی کرده که چنین شرایطی برایش عجیب نباشد. ملی پوش سابق ژرمن ها در 21-2020 آرسنال را بدون انجام حتی یک بازی ترک کرد چون با آرتتا به مشکل خورده بود؛ او به ترکیه برگشت تا در تیم محبوب خود به میدان برود. با وجود اینکه اوزیل در ابتدای کار، مهره ای تاثیر گذار برای فنرباغچه بود، پس از درگیری با کارتال و علی کوچ، رئیس باشگاه، به سرعت اوضاع برای او بد شد و قهرمان محبوب سال های نه چندان دور را در مسیری نامطلوب برای پایان فوتبال قرار داد. او طی این چند ماه به خداحافظی و حتی گیمر شدن هم فکر کرده بود تا اینکه ترجیح داد یک فصل دیگر را هم بازی کند.

1727172
توئیتر باشگاه باشاک شهیر با منشن کردن حساب کاربری مسوت اوزیل، کلیپی با آهنگ "زنجیر را پاره کن!" پخش کرده و به ستاره سابق رئال خوشامد گفت.

دیدگاه‌ها