کد خبر : 1833456 | 22 تیر 1401 ساعت 19:43 | 28K بازدید | 3 دیدگاه

استقبال خیره‌کننده 60 هزارنفری از سون

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام به یک سوال مهم درباره ستاره کره‌ای تیمش پاسخ داد.

استقبال خیره‌کننده 60 هزارنفری از سون

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در یک بازی دوستانه موفق شد با نتیجه ۶-٣ تیم منتخب کی لیگ را شکست دهد. از آنجایی که این اولین بازی تدارکاتی تاتنهام در کره بود، به نظر می رسید که سون هیونگ مین، ستاره این تیم و اسطوره فوتبال کره، در این بازی در ترکیب اصلی باشد اما کونته، در مورد سون هیونگ مین این کار را انجام نداد.

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، کونته در این باره توضیح داد: "برخی از بازیکنان، مانند هیونگ مین سون تنها سه روز تمرین کرده بودند. بنابراین، ما آنها را در نیمه دوم به کار گرفتیم. این جنبه نیز وجود دارد که سون هیونگ مین می خواست حمایت پرشورتری (از طرفداران میزبان) در نیمه دوم دریافت کند."

سون در دقیقه 3 نیمه دوم وارد زمین شد و تا پایان بازی در زمین حضور داشت و دو گل به ثمر رساند و 64100 هوادار را که استادیوم را پر کرده بودند خوشحال کرد. سون و بهترین دوستش هری کین و همچنین مربی کونته تشویق های زیادی از سوی تماشاگران دریافت کردند.

1727177

از طرفی هر زمان که نمایشگر ورزشگاه سون هیونگ مین را نشان می داد او به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد. هر زمان که او روی نیمکت روی صفحه نمایش گرفتار می‌شد، هواداران با صدای بلند از او استقبال می کردند.

کونته در ادامه گفت: "از مهمان نوازی در فرودگاه شگفت زده شدم و از اینکه بیش از 64000 هوادار با شور و شوق در ورزشگاه ما را تشویق کردند تعجب کردم. این دیدار دوستانه بود اما از نیمه اول در جو بسیار گرمی برگزار شد. به دلیل تمرین ناکافی ممکن است بار سنگینی بر دوش بازیکنان باشد، بنابراین بازیکنان مراقب خود بودند و حتی بدون دستور خاصی با تمام توان به میدان رفتند."

او همچنین از تیم K-League به عنوان یک حریف راضی بود.  او گفت: "کی لیگ، تیمی که سه گل به ثمر رساند، تیم بسیار خوبی بود. بازی در برابر آن دشوار بود."

1727175

دیدگاه‌ها