کد خبر : 1833457 | 22 تیر 1401 ساعت 19:46 | 28.4K بازدید | 7 دیدگاه

من مارکوپولوی فوتبال ایران هستم

باصفا: پیشنهادی به هندی‌ها دادم که قبول نکنند

هافبک دفاعی با سابقه فوتبال از بعضی انتخاب هایش در این مدت ناراحت است.

باصفا: پیشنهادی به هندی‌ها دادم که قبول نکنند

به گزارش "ورزش سه"، ایمان باصفا در مورد برنامه اش برای فصل بعد گفت: با چند تیم لیگ برتری و یکی دو تیم خوب لیگ یکی که مدعی صعود هستند صحبت کردم. فعلا در حال آماده سازی پیش از فصل هستم. دوست دارم در لیگ برتر به فوتبالم ادامه بدهم چون سبک فوتبالی ام به لیگ برتر می خورد البته نمی خواهم به لیگ یک توهین کنم. فعلا در حال تمرین کردن به صورت انفرادی  هستم. 
او که شش ماه در هند حضور داشت ادامه داد: از لحاظ مالی هند خیلی خوب بود حتی پیشنهاد تمدید قرارداد هم به من دادند چون زندگی خیلی سخت بود و امسال هم با پرس و جویی که کردم به همان صورت است به خاطر اینکه کرونا دوباره دارد اوج می گیرد من مبلغ قرارداد خیلی بالایی پیشنهاد دادم که قبول نکنند. به نظر من بازی کردن در ایران لذت خاص خودش را دارد ولی از نظر کیفیتی و مربیگری و زیرساختی هند خوب بود. الان هم زیر نظر مربی بدنسازی که در هند بود کار می کنم که ایشان اهل هلند بود و در حال حاضر با هم در تماس هستیم، هوازی و قدرتی را با ایشان کار می کنم.

1643830
باصفا که ۳۰ سال دارد در مورد حضور در تیم‌های مختلف از جمله فجر،استقلال، شهرداری اراک و ماشین سازی تبریز عنوان کرد: یکی دو تا از انتخاب هایم به اجبار بود  مثل فجر سپاسی که البته سبب خیر هم شد با اینکه در لیگ یک بود اما دو سال از بهترین سال های فوتبالی ام بود و سربازی را گذراندم و ۱۷ گل به عنوان هافبک دفاعی زدم. یکسال که مدعی بودیم بعد ملوان را انتخاب کردم. انتخاب های اشتباه زیادی داشتم. در پارس جم تا زمانی که آقا فراز بود تیم کمر کش جدول بود و مقابل تیم های بزرگ به نتیجه رسیدیم ولی به خاطر شرایط نامناسب و از آنجا که آقا فراز روی امکانات و آرامش بسیار حساس است جدا و تیم دچار حاشیه شد و از سال بعد هم سقوط کرد. بعدش تیم ریشه دار ماشین سازی را انتخاب کردم و عملکرد فنی خوبی داشتم،  آنجا هم مشکلات مدیریتی داشت و به ما نگاه نمی شد. در مجموع مارکوپولوی فوتبال ایران هستم ولی امسال سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

دیدگاه‌ها