کد خبر : 1833482 | 22 تیر 1401 ساعت 22:28 | 23.4K بازدید | 5 دیدگاه

اولین تمرین یونایتد بعد از پیروزی مقابل لیورپول(عکس)

بازیکنان منچستریونایتد بعد از پیروزی 4-0 مقابل لیورپول، وارد شهر ملبورن در استرالیا شده و جلسه تمرینی سنگین و فشرده‌ای زیر نظر اریک تن‌هاخ برگزار کردند.

اولین تمرین یونایتد بعد از پیروزی مقابل لیورپول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که فرایند آماده‌سازی پیش‌فصل خود را با سفر به تایلند آغاز کرده بود از ساعاتی پیش به استرالیا رسید تا ادامه تور آسیایی خود را در این کشور برگزار کند.

شیاطین سرخ در تایلند، در یک بازی به مصاف لیورپول رفته و با حساب 4-0 به پیروزی رسیدند. بعد از این مسابقه کاروان منچستریونایتد با یک پرواز به شهر ملبورن استرالیا سفر کرد. دیدار دوم یونایتد در اردوی پیش‌فصل، روز جمعه مقابل ملبورن‌ویکتوری خواهد بود.

1727221

ستاره‌های منچستریونایتد در بدو ورود به شهر ملبورن در یک جلسه تمرینی شرکت کردند. روحیه بالای یونایتدی‌ها در تصاویر منتشر شده از این تمرین مشخص است. به نظر می‌رسد شیاطین سرخ از پیروزی مقابل لیورپول همچنان خوشحالند. یکی دیگر از دلایل سرحال بودن بازیکنان یونایتد، رضایت آنها از سبک مربی‌گری اریک تن‌هاخ عنوان شده است.

1727222

تن‌هاخ در این جلسه تمرینی شرکت کرده و بازیکنانش را تحت فشار گذاشت. او سپس در حالی که به سمت اتوبوس تیم حرکت می‌کرد برای هواداران استرالیایی دست تکان داد و چندین کلمه با آنها صحبت کرد.

1727223

یونایتد تا چند روز دیگر در ملبورن اردو خواهد زد. بعد از دیدار روز جمعه با ملبورن ویکتوری، حریف بعدی آنها کریستال پالاس خواهد بود.

1727224

 

دیدگاه‌ها