کد خبر : 1833503 | 23 تیر 1401 ساعت 09:59 | 47.1K بازدید | 13 دیدگاه

سرژ گنابری تمدید خواهد کرد؛

یک گزینه دیگر رئال مادرید هم پرید!

سرژ گنابری، ستاره آلمانی قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید می‌کند و انتقال او به باشگاه رئال مادرید منتفی شده است.

یک گزینه دیگر رئال مادرید هم پرید!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرژ گنابری، وینگر تکنیکی بایرن مونیخ در تابستان سال 2023 تمام می‌شود و عدم توافق برای تمدید، باعث شده بود تیم‌های بزرگی از جمله رئال مادرید در هفته‌های اخیر برای خرید او اقدام کنند. اما نشریه بیلد امروز با انتظار گزارشی مدعی شد روند مذاکرات برای تمدید قرارداد بین مدیران باشگاه بایرن مونیخ و سرژ گنابری در روزهای اخیر مثبت بوده و احتمال تمدید قرارداد این ستاره آلمانی افزایش یافته است. 

1727277

اگرچه در روزهای اخیر چلسی علاقه خود برای جذب سرژ گنابری را ابراز کرده، اما این باشگاه گزینه‌ای جدی برای این بازیکن نیست و ستاره آلمانی بعد از سپری کردن چند فصل در آرسنال، تمایلی به رفتن به تیم رقیب ندارد. همچنین تلاش رئال مادرید نیز برای خرید سرژ گنابری بی اثر بوده و این بازیکن ترجیح می‌دهد به فوتبال خود در آلمان ادامه دهد. رئال مادرید قصد داشت در همین فصل تابستان سرژ گنابری را جذب کند و یا در صورت عدم تمدید قرارداد، با او برای انتقالی آزاد در فصل آینده به توافق برسد. نشانه‌هایی وجود دارد که گنابری قرارداد خود را در آینده‌ای نزدیک تمدید خواهد کرد.

بدین‌ترتیب یک گزینه هجومی دیگر برای رئال مادرید نیز منتفی شد و نام سرژ گنابری به لیست بازیکنانی چون ارلینگ هالند، کیلیان امباپه، ریچارلیسون و ... پیوست. پس رئال مادرید فصل بعد با ستاره‌هایی چون کریم بنزما و وینیسیوس جونیور به کار خود ادامه خواهد داد و خرید مهاجم جدید احتمالا به تابستان سال 2024 موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها