کد خبر : 1833527 | 23 تیر 1401 ساعت 12:07 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

انزلی شهر دوم من محسوب می شود؛

صادقی: ملوان همیشه گلرهای خوبی داشته است

اولین خرید تابستانی ملوان از حضور دوباره در این تیم ابراز خوشحالی کرده و انزلی را شهر دوم خود نامید.

صادقی: ملوان همیشه گلرهای خوبی داشته است

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی اوایل هفته جاری به عنوان اولین خرید ملوان بندرانزلی معرفی شد. او که پیش از این سابقه سال ها بازی در جمع انزلی چی ها را دارد، در خصوص بازگشت به جمع قوهای سفید گفت: حضور در ملوان به نوعی بازگشت به خانه خودم محسوب می شود. من خودم این جا زندگی می کنم و با شرایط آن کاملا آشنا هستم. امیدوارم که بتوانم امسال عملکرد خوبی که در سال های قبل با ملوان داشتم؛ تکرار کنم تا این تیم را به جایگاهی خوب در لیگ برتر برسانیم.

او در ادامه با تاکید بر اینکه شناخت زیادی به واسطه سال ها حضور در انزلی از این شهر دارد افزود: در سال هایی که فوتبال خود را در تیم های دیگر و خارج از انزلی پشت سر گذاشتم، تجربه های زیادی را به دست آوردم و با این تجربه ها می توانم بیشتر به تیم ملوان کمک کنم. حدود 12 سال است که این جا زندگی می کنم و دوستان خیلی زیادی دارم. انزلی به نوعی بعد از تهران، شهر دوم من است. خیلی خوشحالم که دوباره به ملوان پیوستم.

دروازه بان باتجربه ملوان که انگیزه زیادی برای درخشش دوباره در این تیم دارد، صحبت های خود را این گونه ادامه داد: با سال هایی که قبلا بودم، این هفتمین سالی خواهد بود که برای ملوان بازی خواهم کرد. یک سال از این مدت را در لیگ یک بودیم و بقیه را در لیگ برتر بازی کردم. امسال هم دوباره در لیگ برتر برای ملوان بازی خواهم کرد و تلاش خواهم کرد که مثل سابق برای این تیم موثر باشم. نهایت سعی خودم را کردم که  هواداران همیشه از من راضی باشند و امیدوارم که در لیگ بیست و دوم هم این اتفاق تکرار شود.

"حیدری بهترین گلر لیگ یک شد و اینک رقابت داغی با او در لیگ برتر خواهی داشت." این سوالی بود که صادقی در پاسخ آن گفت: من هر سالی که در ملوان بودم، گلرهای خوب دیگری مثل نیما میرزازاد، علیرضا حیدری، سید حسین حسینی و... بودند. با رضا هم چندین سال است که دوست هستیم و سال خیلی خوبی کنار هم خواهیم داشت. امیدوارم هر کس که از نظر کادر فنی خوب باشد و بازی کند، بهترین عملکرد را برای ملوان داشته باشد. ملوان در پست دروازه بان، همیشه خوب بوده و گلرهای خوبی داشته است. این به حضور مربی دروازه بان های خوبی مثل آقای حبیبی که مدرس دروازه بانی در آسیا هستند، بر می گردد.

او در واکنش به این موضوع که علاوه بر بازیکن ملوان، دوست صمیمی مازیار زارع، سرمربی این تیم هم هستی گفت: بالاخره ما چند سال باهم همبازی بودیم. انزلی شهری است که همه یکدیگر را می شناسند و در این چند ساله شناخت خوبی از هم داریم. امیدوارم که امسال به عنوان بازیکن ایشان، برای ملوان عملکرد خوبی داشته باشد.
ملوان بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده و مطمئن هستم که هواداران این تیم مثل همیشه پشت تیم خود خواهند بود. امیدوارم که ما هم بتوانیم پاسخ حمایت های آنها را با عملکرد خوب و رتبه ای مناسب بدهیم.

دیدگاه‌ها