کد خبر : 1833559 | 23 تیر 1401 ساعت 16:22 | 52.2K بازدید | 7 دیدگاه

پائو تورس در راه تورین؛

یوونتوس با قاتل خود وارد مذاکره شد!

باشگاه یوونتوس مذاکراتی را با مدیران ویارئال برای انتقال پائو تورس، مدافع 25 ساله و اسپانیایی آغاز کرده است،

یوونتوس با قاتل خود وارد مذاکره شد!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت، ستاره هلندی بیانکونری در حال مذاکره برای انتقال به بایرن مونیخ در تابستان امسال است و البته چندی قبل جورجیو کیه‌لینی نیز بعد از حدود دو دهه درخشش در ترکیب یوونتوس از این باشگاه جدا شد. بیانکونری به یک مدافع جدید برای جایگزینی ماتیس دی لیخت بوده و البته تلاش‌های این تیم هنوز اثری نداشته است. هدف اصلی این باشگاه کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی ناپولی بود که احتمالا امروز تست پزشکی چلسی را می‌گذراند و البته گلیسون برمر، مدافع برزیلی و میانی تورینو نیز در آستانه انتقال به اینتر قرار گرفته است.

1727375

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد مذاکرات برای جذب پائو تورس، مدافع جوان و اسپانیایی ویارئال آغاز شده است. پائو تورس تابستان گذشته پیشنهاد تاتنهام را رد کرده و اعلام کرده بود که قصد دارد در سال 2022 از ویارئال جدا شود. البته قیمت درخواستی باشگاه اسپانیایی 50 میلیون یورو است و یوونتوس قصد دارد در جریان مذاکرات، از ویارئال تخفیفی بگیرد. پائو تورس 19 بازی ملی برای اسپانیا نیز در کارنامه داشته و یک گل نیز به ثمر رسانده است. 

او محصول آکادمی جوانان ویارئال است البته به جز حضور قرضی در مالاگا در فصل 19-2018، تمام دوران حرفه‌ای خود را برای زیردریایی‌های زرد بازی کرده است. دیگر گزینه یوونتوس نیز گابریل از آرسنال بود، اما قیمت درخواستی توپچی‌ها در حدود 40 میلیون یورو است. جالب اینجاست پائو تورس فصل گذشته و در جریان حذف غیرمنتظره یوونتوس در لیگ قهرمانان و شکست سنگین 0-3 در خانه برابر ویارئال، گل دوم تیمش را وارد دروازه ووچیک شزنی کرد.

دیدگاه‌ها