کد خبر : 1833567 | 23 تیر 1401 ساعت 17:30 | 16.5K بازدید | 4 دیدگاه

رقیب جدید برای جذب ایسکو؛ مورینیو او را می‌خواهد

با وجود شایعات درباره قطعی شدن انتقال ایسکو به سویا، اما وب‌سایت گل مدعی است احتمال پیوستن او به تیم ژوره مورینیو، آ اس رم، هم وجود دارد.

رقیب جدید برای جذب ایسکو؛ مورینیو او را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود ادعاهای اخیر درباره قطعی‌شدن انتقال ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، به باشگاه اسپانیایی سویا، وب‌سایت گل می‌گوید او ممکن است به جای سویا راهی باشگاه رم شود و فصل آینده زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کند.

1727382

ایسکو تابستان امسال قراردادش با رئال مادرید را تمدید نکرد و بازیکن آزاد شد. ایسکو که بازی‌ساز تیم ملی اسپانیا است به ایجنت خود دستور داده که هر چه سریع‌تر برای فصل آینده او باشگاهی پیدا کند. اخیرا از سویا به‌عنوان مقصد قطعی او نام برده شده ولی بر اساس گزارش جدید گل، این انتقال هنوز صد در صد قطعی نیست و باشگاه رم هم تلاش زیادی برای خرید ستاره 30ساله اسپانیایی انجام می‌دهد.

ایسکو رقم دستمزد اعلامی خود را کاهش داده تا بتواند دست بازتری برای پیدا کردن تیم داشته باشد. مدیر برنامه‌های ستاره اسپانیایی، ژرژ مندس است که مدیریت برنامه‌های ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو را هم به عهده دارد.

1727383

شایعات درباره انتقال او به سویا به این علت قوت گرفته که خولن لوپتگی، سرمربی سابق رئال مادرید و این روزهای سویا، علاقه زیادی به سبک بازی ایسکو دارد. اما گفته می‌شود مدیریت سویا درباره این انتقال چندان مطمئن نیست. دستمزد بالای ایسکو برای سویا که این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند از مهم‌ترین دلایل تردید این باشگاه اسپانیایی عنوان شده است.

دیدگاه‌ها