کد خبر : 1833573 | 23 تیر 1401 ساعت 18:29 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق جالب در توردوفرانس؛ تریکوی سبز در ازای پمپ باد

مرحله یازدهم رقابت‌های دوچرخه‌سواری توردوفرانس شاهد اتفاقی جالب بین پیشتاز رقابت‌ها و یک هوادار بود.

اتفاق جالب در توردوفرانس؛ تریکوی سبز در ازای پمپ باد

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یازدهم توردوفرانس برای تیم دوچرخه‌سواری جامبو-ویسما روز بزرگی بود چرا که دوچرخه‌سوار این تیم، یوناس وینگه‌گارد، قهرمان مسابقه این روز شد. اما این مرحله برای یکی از تماشاچی‌های خوش‌شانس مسابقه هم به روزی بزرگ تبدیل شد.

ووت فون ارت، دوچرخه‌سوار بلژیکی و دارنده تریکوی سبز رقابت‌ها بعد از پایان مرحله یازدهم در حال بازگشت بود که متوجه شد لاستیک دوچرخه‌اش پنجر شده. او که در حال حرکت به سمت اتوبوس تیمش بود هر چه به دنبال مکانیک‌های تیم جامبو-ویساما می‌گشت کسی را پیدا نکرد.

1727393

اینجا بود که یکی از هواداران خوش‌شانس رقابت‌ها که با دوچرخه‌اش در نزدیکی فون ارت حضور داشت به طرف او رفت و پمپ باد دوچرخه خود را به او داد تا لاستیک دوچرخه‌اش را باد کند.

فون ارت بعد از باد کردن لاستیک پنجر دوچرخه خود، برای قدردانی از این هوادار، تریکوی سبز خود را به او هدیه داد.

این صحنه توسط روزنامه‌نگار و دوچرخه‌سوار ایتالیایی، میکله پلاچی، که در محل حضور داشت ثبت شد. میکله پلاچی، برادر یکی از دوچرخه‌سواران حاضر در رقابت‌ها است.

1727394
هدیه دادن تریکوی سبز توردوفرانس به هوادار خوش شانس

او در توصیف اتفاقی که شاهدش بود نوشت:" برادر من متوجه شد که لاستیکش پنجر شده و کنار زد تا تیوب لاستیک را عوض کند. فکر می‌کنید بعد از پنج دقیقه چه کسی متوقف شد تا او را کمک کند؟ ووت فن ارت. بعد از چند دقیقه من به او گفتم ووت، از چرخ عقبت مایع نشت می‌کند. ولی او به من خندید و گفت لاستیکش تیوب‌لس است. او پرسید کسی پمپ باد دارد؟ یک مرد انلگیسی بلافاصله آمد و پمپ دوچرخه‌اش را به او داد. ووت به او گفت: تو قهرمانی، برایت یک هدیه دارم. تریکوی سبز من را برای خودت بردار. این یادگاری تو است".

دیدگاه‌ها